شرکت اینتن
قالب وبلاگ
جستجو

مراحل انجام ایمپلنت دندان های نیش

در خصوص مراحل انجام ایمپلنت دندان های نیش باید توجه داشته باشید ایمپلنت به طور کلی به گونه ای بوده که در آن از پیچی به جنس تیتانیوم برای تعمیر دندان استفاده می شود. در این روس متخصص بعد از معاینه کامل دندان هایش شخص و انجام اقدامات لازم برای درمان، ناحیه لثه را بی حس نموده و با سوراخ کردن این ناحیه ایمپلنت را جای گذاری می کند که این ایمپلنت باید درون استخوان فک کاشته شود. بعد از کاشت ایمپلنت پروتزی روی آن قرار داده شده تا پایان جوش خوردگی جابجایی انجام نگیرد. پس از این تاج دندان بر روی ایمپلنت کاشته شده قرار می گیرد که با این حال می توان گفت ایمپلنت دندان نیش فرآیند چند مرحله ای بوده که طی چند ماه انجام می پذیرد. دقت داشته باشید در صورتی که فرد دچار تحلیل استخوان فک شده باشد باید درمان پیوند استخوان فک انجام دهد و پس از درمان کامل پیوند می تواند درمان ایمپلنت دندان را ادامه دهد.

ایمپلنت دندان نیش

مزایای ایمپلنت دندان های نیش

با وجود این که گفته شد دندان نیش در تکلم، ظاهر فرد و همچنین غذا خوردن تاثیر زیادی دارد طبیعتا ایمپلنت کردن آن می تواند تاثیر بسیار زیادی داشته باشد و یکی از مهم ترین مزایای ایمپلنت دندان به جای استفاده از دندان مصنوعی، ظاهر کاملا طبیعی و داشتن لبخند زیبا می باشد. به طوری که این درمان دائمی می تواند عملکرد زیبا و بالاتری از دندان مصنوعی داشته باشد‌. همچنین لازم است بدانید این ایمپلنت به طور کلی جایگاه ثابتی داشته و به هیچ عنوان حرکت نمی کند و تکان نمیخورد در حالی که دندان مصنوعی حرکت داشته موجب تحریک لثه نیز خواهد شد.

ایمپلنت دندان نیش

دوره درمان ایمپلنت دندان نیش

پس از اینکه ایمپلنت دندان نیز انجام گرفت فک شما وارد دوره نقاهت خواهید شد که اگر در این دوران درد داشتید می توانید از مسکن هایی با دوز بالا استفاده کنید. همچنین دندانپزشک با تجویز آنتی بیوتیک و دهان شویه مناسب میزان عفونت دندان را به حداقل می رساند. با این وجود لازم است شما بعد از چند ماه دوباره به پزشک متخصص مراجعه نموده تا از عملکرد درست ایمپلنت دندان نیش مطمئن شوید. علاوه بر این به طور حتم اقداماتی که توسط پزشک پیشنهاد می شود لازم است تماماً انجام شده تا ایمپلنت دندان بهترین عملکرد را داشته باشد. در خصوص هزینه ایمپلنت دندان نیز باید بدانید که این هزینه به عوامل مختلفی بستگی داشته به طوری که شما می توانید در هنگام گرفتن مشاوره از پزشک خود در خصوص تمامی هزینه های انجام ایمپلنت نیز آگاهی پیدا کنید.

ایمپلنت دندان نیش

مراقبت های بعد از ایمپلنت دندان های نیش

از جمله مهمترین مراقبت های بعد از ایمپلنت دندان نیش باید بدانید این بوده که لازم است در دو نوبت در روز از مسواک و هر روز یک مرتبه از نخ دندان استفاده کنید. اگر تمایل دارید بهترین نتیجه را از ایمپلنت دندان بگیرید لازم است که سیگار را کنار گذاشته و قبل و بعد از درمان ایمپلنت از الکل مصرف نکنید. علاوه بر این پیشنهاد می ‌شود هر شش ماه یک بار به دندانپزشک مراجعه نموده تا شرایط دندان شما بررسی شود و هر گونه مشکل در آن وجود داشته باشد برطرف گردد.



بازدید : 70
[ دوشنبه 10 آذر 1399 ] [ دوشنبه 10 آذر 1399 ] [ sherafati ]
نظر بدهید
کد امنیتی رفرش

.: Weblog Themes By graphist :.

::

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
آخرين مطالب
ویزای کار کانادا تاریخ : دوشنبه 17 آذر 1399
درباره اوکراین بیشتر بدانیم تاریخ : دوشنبه 17 آذر 1399
کانکس اجرا در محل تاریخ : چهارشنبه 12 آذر 1399
آسانترین راه مهاجرت به کانادا تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1399
بهترین شرکت مهاجرت به کانادا تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1399
ایمپلنت دندان نیش تاریخ : دوشنبه 10 آذر 1399
انجام لمینت دندان در سنین پایین تاریخ : دوشنبه 10 آذر 1399
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 3 نفر
بازديدهاي ديروز : 9 نفر
كل بازديدها : 7,887 نفر
بازدید این ماه : 3 نفر
بازدید ماه قبل : 169 نفر
کل نظرات : 0 عدد
كل مطالب : 98 عدد
كل اعضا : 0 عدد
افراد آنلاین : 1 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک