شرکت اینتن
قالب وبلاگ
جستجو

داشتن یک پیشنهاد شغلی راهی مطمئن برای مهاجرت به کانادا است. زیرا تمام امتیازات اضافی را برای ورود سریع فراهم می کند. در کانادا، هنگامی که شهروندان این کشور نتوانند به دلیل نداشتن تخصص کافی، در موقیعیت شغلی خاصی مشغول به کار شوند.؛ دولت کانادا سعی می کند این خلع را با استخدام نیروی کار متخصص خارجی از بین ببرد.
برای پیشنهاد شغلی (Job Offer) شما باید از جانب شرکتی در کانادا نامه پیشنهاد شغلی دریافت کنید. نامه پیشنهاد کار سندی است که کارفرمای کانادایی (به عنوان کارمند موقت) به شما می دهد.
فرد متخصص قطعا بعد از شروع به کار، درآمد بالایی خواهد داشت که می تواند با آن در کشور مقصد زندگی کند. اما برای اقدام و انجام امور دریافت ویزا و سفر و غیره، متقاضی باید سرمایه مورد نیاز به علاوه هزینه های زندگی برای ماه های اول حضورش در کانادا را داشته باشد. قطعا سن و سطح زبان نیز از موارد مهم محسوب می شود. اما در این شیوه مهاجرتی به دلیل نیاز کشور به نیروی متخصص، تخصص فرد متقاضی بالاترین امتیاز را دارد. و می توان گفت برای پذیرش حتی در صورت پایین بودن سطح زبان کفایت می کند.

در ادامه، گزینه های مختلف را برای دریافت پیشنهاد کار در خارج از کانادا را بررسی میکنیم.

راه های دریافت پیشنهاد شغلی:

1- آژانس های استخدام

تماس با یک یا چند آژانس استخدام متمرکز بر حرفه شما می تواند پیشنهاد خوبی باشد. شرکت ها یا کارفرمایان نمی توانند از همه منابع به استعدادها دسترسی پیدا کنند. و گاهی برای یافتن کاندیدای مناسب به شرکت های استخدام کننده اعتماد می کنند.

2- سازمان LMIA

هر پیشنهاد شغلی باید برای LMIA ارسال شود. بعد از بررسی های این سازمان و در صورت مثبت بودن، نامه دعوت شغل برای متقاضی می تواند ارسال شود. این بدان معنی است که کارگر خارجی می تواند شرایط شغلی خاصی را پر کند که هیچ یک از شهروندان کانادا نمی توانند این جایگاه را پر کنند. آنها ارزیابی و اطمینان می دهند که اشتغال کارگر خارجی تأثیر منفی بر بازار کار کانادا نخواهد داشت.

 
پیشنهاد شغلی برای مهاجرت به کانادا


ادامه مطلب

درباره : اینتن , وست ادوایزر ,
بازدید : 38
[ یکشنبه 09 آذر 1399 ] [ یکشنبه 09 آذر 1399 ] [ sherafati ]

از جمله روش هایی که اکثر متقاضیان مهاجرت به کانادا از طریق آن برای مهاجرت به این کشور اقدام می‌کنند، هزینه ویزای سرمایه گذاری کانادا و نحوه اخذ آن می باشد. برای صاحبان سرمایه و مشاغل سرمایه گذاری در کانادا یک روش امن است که می توان برای اخذ ویزای سرمایه گذاری کانادا آن اقدام نمود و با استفاده از این روش، شخص متقاضی مهاجرت به کانادا می تواند به همراه خانواده اقامت دائم کانادا را اخذ کند.

ویزای سرمایه گذاری کانادا

در صورتی که به دنبال سرمایه‌گذاری در کانادا هستید و می خواهید در این زمینه اطلاعات کافی را بدست آورید، باید بدانید که با استفاده از راه های مختلفی می توان برای سرمایه گذاری در کانادا اقدام کرد که موجب به اخذ اقامت در ایالت ها و دولت های محلی خواهد شد‌ برخی از ایالت های کانادا که اقامت را ارائه می کنند، ایالت های منیتوبا، ساسکاچوان، جزایر پرینس ادواردز و کبک هستند.

مهاجرت به کانادا از طریق روش سرمایه گذاری دارای پیچیدگی های زیادی می باشد که بهتر است در این روش، ابتدا از مشاوره با یک وکیل مهاجرت به کانادا استفاده کرد. اولین اقدامی که برای این کار باید انجام داد، اخذ مدرک زبان می باشد. زیرا در بیشتر برنامه های اقامت کانادا از طریق سرمایه گذاری به نمره آیلتس جنرال در حد نمره ۵ نیاز می باشد. برخی از برنامه ها به مدرک لیسانس نیز نیاز دارند. همچنین لازم است بدانید که برای این کار باید ثابت کنید که سابقه چند سال در اداره یک شغل در کشور محل سکونت خود را دارا می باشید و مدیریت یک بیزینس را برعهده دارید.

 
هزینه ویزای سرمایه گذاری کانادا


ادامه مطلب

درباره : اینتن , وست ادوایزر ,
بازدید : 39
[ یکشنبه 09 آذر 1399 ] [ یکشنبه 09 آذر 1399 ] [ sherafati ]

یکی از سوالاتی که پیش می ‌آید در خصوص مدت زمان ارتودنسی دندان است. به طور کلی باید بدانید این مدت زمان برای هر فردی که از ارتودنسی استفاده می ‌کند متفاوت بوده البته به طور کلی می توان گفت این مدت زمان چه برای کسانی که از ارتودنسی متحرک و چه کسانی که از ارتودنسی ثابت استفاده می کنند، چیزی حدود ۶ الی ۲۴ ماه می باشد.

روش درمان ارتودنسی دندان چیست؟

ارتودنسی دندان یکی از روش های بسیار مناسب برای داشتن دندان های سالم و ردیف شده می باشد. در این بین باید بدانیم روش‌های مختلفی برای ارتودنسی دندان وجود داشته که افراد می توانند آن را انتخاب کنند؛ البته این انتخاب با توجه به نوع ناهنجاری و شدت آن و همچنین با مشورت متخصص ارتودنسی صورت می پذیرد تا بهترین نتیحه را پس از انجام ارتودنسی به دست آورید.

همچنین بخوانید: مراحل ارتودنسی بزرگسالان

مدت زمان ارتودنسی دندان



 


ادامه مطلب

درباره : اینتن , سیمادنت کلینیک ,
بازدید : 32
[ شنبه 08 آذر 1399 ] [ شنبه 08 آذر 1399 ] [ sherafati ]

در هر شغلی با توجه به نوع کاری که قرار است به درستی انجام شود میبایست از متریال و مواد اولیه مناسب آن کار استفاده شود. چون مواد اولیه با کیفیت و مرغوب، یک کالا و محصول نهایی عالی را بوجود می آورد .

البته این نکته حائز اهمیت است که باید در نظر داشته باشیم چه نوع متریالی، بهترین بازخورد را برای کالایی که تولید می‌کنیم، ایجاد خواهد نمود.
لذا در صنعت چاپ همان طور که از نام آن مشخص است، رنگ نقش بسیار تاثیرگذاری را ایفا می نماید. لذا باید در نظر داشته باشیم که از چه رنگی برای چاپ روی چه نوع کالایی استفاده می نمائیم، مثلاً برای چاپ افست یا کاغذ از یک نوع رنگ جهت چاپ استفاده می شود و برای چاپ روی بادکنک تبلیغاتی از یک نوع رنگ دیگر باید استفاده کرد و همینطور رنگ مورد نیاز برای چاپ روی لیوان و ظروف، بسیار متفاوت خواهد بود.

شایان ذکر است که چاپ روی بادکنک به صورت سیلک اسکرین انجام می‌شود که در این نوع چاپ می بایست از شابلون و یا همان کلیشه که با توری های مخصوص ساخته شده است استفاده نمود .

لذا برای انجام چاپ، رنگ مخصوص چاپ بادکنک درون شابلون ریخته میشود و بعد به کمک اسکوئیچی یا همان قلم مخصوص چاپ بادکنک فرآیند چاپ انجام می شود .

این نکته حائز اهمیت است که رنگ مورد نظر برای چاپ بادکنک باید طوری ساخته شده باشد که نه زیاد غلیظ باشد و نه خیلی رقیق که به درستی تصویر لوگوی مورد نظر را بتوان بروی بادکنک چاپ نمود .
لذا در این مقاله قصد داریم توضیحات کاملی در مورد رنگ چاپ بادکنک به شما عزیزان ارائه نمائیم .

همچنین بخوانید: سفارش ساخت بالن تبلیغاتی

رنگ مخصوص چاپ بادکنک



ادامه مطلب

درباره : اینتن , چاپ دیبا ,
بازدید : 33
[ شنبه 08 آذر 1399 ] [ شنبه 08 آذر 1399 ] [ sherafati ]

ایمپلنت تمام دندان ها یکی از روش های درمانی بسیار مناسب برای جایگزین نمودن دندان های از دست رفته و بازیابی قدرت جویدن است. در این روش، دندانپزشک با کاشت 6 تا 8 پایه ایمپلنت در فک بالا و پایین، روکش های دائمی دندان ها را روی این پایه ها قرار داده و می تواند دندان های از دست رفته را جایگزین نماید. در ادامه برای بررسی این نوع روش درمانی در دندانپزشکی و شرایط انجام آن با ما همراه باشید.

ایمپلنت

ایمپلنت مدرن ترین و رایج ترین روش برای جایگزین نمودن دندان های از دست رفته است. این روش را می توان یکی از روش های بسیار مناسب برای حفظ زیبایی و بازیابی دندان های از دست رفته دانست که با کشف خاصیت فلزی تیتانیوم کشف و از آن پس مورد استفاده قرار گرفت.

در این روش کاشت دندان، یک پايه مانند یک پیچ از جنس تیتانیوم به عنوان ریشه مصنوعی دندان های کاشته شده و پس از جوش خوردن آن با استخوان فک، جایگذاری تاج انجام می شود. این روش طی حداقل بیش از 2 جلسه انجام می شود تا دندانپزشک بتواند در ابتدا وضعیت لثه ها و استخوان فک را بررسی کرده، سپس این سازه پیچ مانند را بکارد و اباتمنت را برای حفظ پایه قرار داده و بعد از گذشت یک دوره درمانی، کاشت تاج روی آن انجام شود.

آیا همه دندان ها را می توان ایمپلنت کرد؟



ادامه مطلب

بازدید : 29
[ شنبه 08 آذر 1399 ] [ شنبه 08 آذر 1399 ] [ sherafati ]

اگر به تازگی ایمپلنت دندان انجام داده اید بنابراین داشتن مقدار کمی درد ایمپلنت در حدود 7_10 روز کاملا طبیعی است؛ اما چنانچه پس از گذشت دو هفته همچنان دردهای مداومی را تجربه کردید ممکن است این ایجاد درد به علت عوامل مختلفی مانند: عفونت در محل جراحی، پس زدن ایمپلنت، جابجایی ایمپلنت، فشار بیش از اندازه در محل جراحی، عدم انجام مراقبت های بهداشتی، عدم خون رسانی به بافت های اطراف ایمپلنت، خوردن و یا جویدن ناصحیح، صدمه رسیدن به رشته های عصبی و بسیاری دلایل مختلف دیگر باشد.

درد ایمپلنت دندان تا چه میزان است؟

علاوه بر لمینت، یکی از مدرن ترین کارهایی که معمولا دندانپزشکان جهت اجرای اصلاح طرح لبخند انجام می دهد عمل ایمپلنت می باشد. اگر چه این نوع تکنیک می تواند جایگزین مناسبی برای دندان های از دست رفته شما باشد اما غالبا چون با استفاده از قرار دادن یک پایه فلزی در فک بیمار و جوش دادن آن به استخوان های فک صورت می گیرد پس طبیعتا درد ایمپلنت دندان تا مدتی می تواند برای شما دردسر ساز باشد. البته این احساس درد ایمپلنت دندان کاملا طبیعی است؛ زیرا در حین عمل جراحی بیمار هیچ دردی را حس نمی کند ولی بعد از پایان ایمپلنت و تمام شدن اثر بی حسی دردهایی بین 7 تا 10 روز ممکن از احساس ناخوشایندی را در فرد ایجاد نماید. اما ببینیم اگر این دردها پایان پذیر نبود و همچنان ادامه داشت علت اصلی آن چیست؟

درد ایمپلنت دندان



ادامه مطلب

بازدید : 32
[ شنبه 08 آذر 1399 ] [ شنبه 08 آذر 1399 ] [ sherafati ]

مهاجرت به کانادا، آرزویی است که این روزها در ذهن اکثر جوانان و دانشجویان ما رخنه کرده و با شور و اشتیاق فراوان دنبال راهکاری آسان برای مهاجرت و تحصیل به این کشور هستند. از همین رو در این مقاله ما قصد داریم تا اطلاعاتی را هر چند به صورت مختصر اما مفید به عنوان مشاوره مهاجرت تحصیلی به کانادا در اختیار شما خوانندگان عزیز و محترم قرار دهیم، با ما تا پایان این متن همراه باشید.

آشنایی با کشور کانادا

کانادا یکی از کشورهای محبوب و پرطرفدار در بین افراد مختلف در سراسر جهان است که هر ساله به دلایل مختلف همچون کار، تحصیل، سرمایه گذاری و یا حتی تفریح این کشور زیبا را به عنوان مقصد سفر خود برمی گزینند. همانطور که اشاره شد مهاجرت به کانادا به واسطه تحصیل یکی از گزینه های روی میز برای اخذ ویزا و اقامت موقت در این کشور است. از آنجا که بخشی از معتبرترین دانشگاه های جهان در این کشور واقع شده، اخذ مدرک تحصیلی از دانشگاه های معتبر کانادا از درجه و اعتبار بالایی برخوردار است و از همین رو دانشجویان بسیاری در سراسر جهان به فکر مهاجرت به کانادا هستند. اگر بخواهیم برای ویزای تحصیلی کانادا اقدام کنیم در ابتدا لازم است که اطلاعاتی در خصوص این کشور و شرایط زندگی در آن داشته باشیم.
کانادا کشوری واقع در شمال قاره آمریکاست که از 10 استان و 5 منطقه اصلی برخوردار می باشد. این کشور حدود 37.602.103 نفر جمعیت داشته و واحد پول آن دلار کانادا است. شهرهایی نظیر تورنتو، مونترال و ونکوور از شهرهای محبوب دانشجویان برای تحصیل در این کشور بوده و دانشگاه های آن از سیستم قوی آموزشی برخوردار می باشد.

مشاوره مهاجرت تحصیلی به کانادا


ادامه مطلب

درباره : اینتن , وست ادوایزر ,
بازدید : 36
[ شنبه 08 آذر 1399 ] [ شنبه 08 آذر 1399 ] [ sherafati ]

تحصيل در کشور کانادا مزایای بسیار زیادی دارد که یکی از این مزیت ها، اقامت پس از تحصیل در کانادا می باشد. برای اقامت پس از تحصیل در کانادا راه های مختلفی پیش رو قرار دارد که دانشجویان خارجی می توانند به کمک آن ها، اقامت موقت و دائمی این کشور را کسب کنند. به طور کلی پس از 3 سال اقامت دائمی، افراد مهاجر در این کشور می توانند درخواست شهروندی کشور کانادا را ارائه کنند. در این مقاله به بررسی روش های اقامت پس از تحصیل در کانادا می پردازیم.

مهاجرت تحصیلی به کانادا

ویزای تحصیلی کانادا یکی از پرمتقاضی ترین مجوز ورود به کانادا است که می تواند تحت یکسری شرایط به اقامت دائم منجر شود. امروزه کانادا یکی از بهترین کشورهای آمریکای شمالی و همینطور در سطح جهان است که هر ساله مهاجران بسیاری را از طرق گوناگون جذب می کند و راه های مناسب و مختلفی برای ورود افراد خارجی به کشور در نظر گرفته است.
مهاجرت تحصیلی در کانادا می تواند در قالب 2 ویزای دانشجویی و دانش آموزی انجام شود. در نوع ویزای دانشجویی، متقضیانی که سن آن از حداقل 18 سال به بالا است، می توانند با دریافت ویزا دانشجویی به شرط آنکه پذیرشی از کالج یا دانشگاه و مراکز آموزشی کانادا دریافت کرده اند، به این کشور وارد شود.

اقـامت پس از تحصیـل در کـانادا


ادامه مطلب

درباره : اینتن , وست ادوایزر ,
بازدید : 35
[ شنبه 08 آذر 1399 ] [ شنبه 08 آذر 1399 ] [ sherafati ]

اجرای سقف حیاط خلوت، سقف پاسیو، نورگیر سقفی و نورگیر حبابی معمولا نیازمند تخصص زیادی است تا سقف حیاط خلوت به بهترین شکل ممکن پیاده سازی شود. امروزه بسیاری از افراد به دنبال استفاده از خدمات اجرای سقف حیاط خلوت در تهران هستند ولی شرکتی را در این زمینه نمی شناسند. اگر شما هم جز این دسته از افرادی هستید که قصد دارید که برای حیاط خلوت خود یک سقف زیبا و جذاب را پیاده سازی کنید به شما توصیه می کنیم حتما با ما در این مطلب همراه باشید. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره خدمات اجرای سقف حیاط خلوت در تهران صحبت کنیم و نکات مهمی را در این زمینه به شما ارائه دهیم.

کیفیت بالا در اجرای سقف حیاط خلوت

یکی از نکات بسیار مهمی که در اجرای سقف حیاط خلوت در تهران باید به آن توجه زیادی داشته باشید مسئله کیفیت انجام این کار است. در صورتی که مسئله کیفیت در اجرای سقف حیاط خلوت رعایت نشود ممکن است مشکلات زیادی در آینده برای شما پیش بیاید. به عنوان مثال اگر اندازه گیری ها به درستی انجام نشوند و سقف های حیاط خلوت نیز به درستی نصب نشوند ممکن است بارش باران باعث چکه کردن آب در حیاط خلوت شود و یا این که مشکلات دیگری برای شما به وجود بیاید. بنابراین اگر شما هم به دنبال خدمات اجرای سقف حیاط خلوت در تهران هستید حتما باید شرکتی را برای این کار انتخاب کنید که مسئله کیفیت اجرا را به شما ضمانت دهد. تیم متخصص پوشش ساز علاوه بر ارائه انواع نورگیر و سقف پلی کربنات دارای تیم اجرایی مجرب و متخصص می باشد که شما می توانید با خیالی آسوده سفارشات خود را ثبت نمایید تا در مناسب ترین زمان جهت نصب در محل حضور یابند.

همچنین بخوانید: انواع سقف نورگیر برای روف گاردن

اجرای سقف حیاط خلوت در تهران



ادامه مطلب

درباره : اینتن , پوشش ساز ,
بازدید : 38
[ چهارشنبه 05 آذر 1399 ] [ چهارشنبه 05 آذر 1399 ] [ sherafati ]

ارتودنسی یکی از راهکارهای درمانی برای صاف کردن دندان ها و رفع عیوب فک می باشد. از بین روش های ارتودنسی می توان به ارتودنسی فانکشنال اشاره کرد. در روش ارتودنسی فانکشنال در کنار صاف و مرتب کردن دندان برخی از عیوب فک نیز قابل درمان می باشد. ارتودنسی به روش فانکشنال برای گروه های سنی و در دو مرحله اجرا می شود.

رفع مشکلات دندان با ارتودنسی فانکشنال

سلامتی دهان و دندان مخصوصا در کودکان و نوجوانان یکی از دغدغه های بسیاری از افراد و خانواده ها محسوب می شود. برای رفع مشکلات مربوط به دهان و دندان در کلینیک های دندانپزشکی از روش های مدرن بهره گرفته می شود. ایمپلنت و ارتودنسی از بهترین روش ها برای درمان مشکلات مربوط به دهان و دندان می باشد. از انواع روش های ارتودنسی می توان به روش فانکشنال اشاره نمود که در کنار رفع مشکلات دندان ناهنجاری های فکی را مرتفع می کند.

از ناهنجاری های فک می توان به عدم تناسب فک جلو و عقب اشاره کرد که با کمک ارتودنسی به روش فانکشنال می توان به خوبی این عیوب را رفع نمود. این نوع ارتودنسی علاوه بر مرتب و صاف کردن دندان ها فک بالا و پایین را به جای اصلی خود برگردانده و به زیبایی ظاهری فرد کمک می کند. ارتودنسی به روش فانکشنال برای گروه های سنی مختلف قابل اجرا می باشد.

ارتودنسی فانکشنال

همچنین بخوانید: انواع ارتودنسی و مراقبت های قبل و بعد ارتودنسی



 


ادامه مطلب

درباره : اینتن , سیمادنت کلینیک ,
بازدید : 32
[ چهارشنبه 05 آذر 1399 ] [ چهارشنبه 05 آذر 1399 ] [ sherafati ]
.: Weblog Themes By graphist :.

:: تعداد صفحات : 10 صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 صفحه بعد

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
آخرين مطالب
ویزای کار کانادا تاریخ : دوشنبه 17 آذر 1399
درباره اوکراین بیشتر بدانیم تاریخ : دوشنبه 17 آذر 1399
کانکس اجرا در محل تاریخ : چهارشنبه 12 آذر 1399
آسانترین راه مهاجرت به کانادا تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1399
بهترین شرکت مهاجرت به کانادا تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1399
ایمپلنت دندان نیش تاریخ : دوشنبه 10 آذر 1399
انجام لمینت دندان در سنین پایین تاریخ : دوشنبه 10 آذر 1399
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 2 نفر
بازديدهاي ديروز : 10 نفر
كل بازديدها : 8,221 نفر
بازدید این ماه : 118 نفر
بازدید ماه قبل : 503 نفر
کل نظرات : 0 عدد
كل مطالب : 98 عدد
كل اعضا : 0 عدد
افراد آنلاین : 1 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک