شرکت اینتن
قالب وبلاگ
جستجو

در مواقعی که نمی توان فواصل بین دندانی را تنها با ارتودنسی برطرف نمود، متخصص ارتودنسی پس از تنظیم کردن این فواصل، از ایمپلنت دندانی بهره گرفته و با این کار به جایگزینی دندان های از دست رفته می پردازد. ایمپلنت با بیهوشی یکی از متداول ترین روش ها در ایمپلنت دندان بوده که مختص بیمارانی است که به دلیل اضطراب و ترس از دندانپزشک قادر به همکاری در پروسه درمان نمی باشند.

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت دندان همراه با یک ریشه مصنوعی از جنس تیتانیوم یا زیرکونیا ساخته می شود که با کاشته شدن در استخوان فک ، به جایگزین مناسبی برای دندان های از دست رفته شما تبدیل می گردد. این ریشه ی مصنوعی در فک بالا یا فک پایین به جای ریشه ی دندان طبیعی قرار گرفته و سپس پروتز دندان به ریشه ی کاشته شده متصل می گردد.
به طور کلی ایمپلنت از دو قسمت فیکسچر و اباتمنت ساخته می شود. فیکسچر همانند ریشه ی دندان در داخل استخوان فک بیمار کاشته می شود و اباتمنت روکش دار پس از ساخت به فیکسچر اضافه می شود.

ایمپلنت دندان با بیهوشی

ایمپلنت با بیهوشی یک متد جدید در اجرای فرآیند ایمپلنت دندان

افراد زیادی در سراسر دنیا هستند که ترس از دندانپزشکی همواره با آنهاست و همین ترس، مانع از مراجعه‌ی به موقع آن‌ها به دندانپزشک می‌شود و می‌تواند عوارض ناخوشایند بسیار زیادی برای آن‌ها ایجاد کند. در این راستا دندانپزشکان راه‌های جدیدی برای درمان این‌گونه افراد اندیشیده‌اند که یکی از موثرترین آن‌ها درمان به شیوه‌ی سدیشن یا دندانپزشکی در خواب است.
ایمپلنت دندان با بیهوشی نیز یکی از این روش ها بوده که در آن، با استفاده از داروهای آرام ‌بخش، حالتی آرام و راحت همراه با هوشیاری نسبی برای بیمار فراهم می شود. در این متد درمانی، داروهای مسکن را می‌توان به طرق مختلف مورد استفاده قرارداد. در گذشته، تزریق دارو های آرام بخش به صورت وریدی از روش های متداول مورد استفاده جهت بیهوش کردن بیمار بوده است. سدیشن با کمک آرام ‌بخش های خوراکی، امروزه از رایج‌ ترین متد ها بوده که با هدف کاهش ترس‌ یا فوبیای دندانپزشکی بیماران در بسیاری از کشورها مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از ایمپلنت دندانی با بیهوشی برای افراد زیر توصیه می شود:

– کسانی که تحمل درد را ندارند.
– افرادی که دارای حساسیت های دندانی بالا می باشند.
– کسانی که دچار رفلکس حلقی حاد هستند.
– افرادی که به دلایلی همچون اضطراب و ترس از دندانپزشکی نمی توانند روند درمان خود را کامل کنند.

ایمپلنت دندان با بیهوشی

انواع ایمپلنت با بیهوشی

انجام ایمپلنت با بیهوشی به سه طریق امکان پذیر است:

1- استنشاق آرام بخش:

در این روش، پس از قرار گرفتن ماسک بر روی بینی بیمار، بیمار آرام بخش را استنشاق نموده و بدین طریق هوشیاری وی به صورت کنترل شده ای کاهش می یابد. البته دوز آرام بخش مورد استفاده در سطح پایینی بوده تا بیمار با شنیدن صداها و درخواست های دندانپزشک، بتواند قادر به پاسخگویی باشد.

2- تزریق وریدی آرام بخش:

دندانپزشکان می توانند با تزریق آرامبخش به صورت وریدی سبب تاثیر فوری آرام بخش بر سطح هوشیاری بیمار شده و در صورت نیاز دوز مسکن را تغییر دهند.

3- بیهوشی عمومی:

در برخی موارد، دندانپزشک ممکن است بیهوشی عمومی را به دیگر روش ها ترجیح بدهد. در این مدل بیهوشی، بیمار به خواب عمیقی فرو رفته و قادر به احساس یا شنیدن چیزی نمی باشد.. البته بیهوشی به این روش باید تحت نظر یک متخصص انجام شود.

ایمپلنت دندان با بیهوشی

مزایای استفاده از ایمپلنت دندانی

از جمله مزایای استفاده از این روش در درمان ایمپلنت دندانی عبارتند از:
عدم نیاز به تزریق: غالب بیماران که دچار ترس از دندانپزشکی هستند، از آمپول نیز می ترسند. در نتیجه این بیماران قادر به بیهوشی از طریق بیحسی موضعی یا بیهوشی تزریقی نخواهند بود. ایمپلنت با بیهوشی یا همان سدیشن سبب می شود که بیمار بدون ترس از تزریق، مورد درمان قرار گیرد.
بیمارانی که از بیهوشی سداتیو بر روی آنها استفاده شده است نسبت به دیگر بیماران میزان رضایت بیشتری از خود نشان دادند.
بهره گیری از این روش سبب القای یک تجربه مثبت گردیده و راحتی و آرامش بیشتری را در طول پروسه درمان سبب می شود.

ایمپلنت دندان با بیهوشی

چه کسانی نمی توانند از ایمپلنت استفاده کنند؟

استفاده از ایمپلنت برای همه افراد مناسب نمی باشد. از جمله بیماری ها و شرایط خاصی که نشان می دهد شما کاندید مناسبی برای ایمپلنت نیستید عبارتند از:

  • افرادی که مراقبت مناسبی از دندان ها و لثه هایشان انجام نمی دهند.
  • افراد مبتلا به بیماری های مزمن یا مشکلات سیستمیک از جمله: دیابت کنترل نشده، بیماری های بافت همبند، هموفیلی،نقص ایمنی قابل توجه
  • زنان حامله و افرادی که تحت پرتو درمانی هستند.
  • افرادی که زیر 20 سال سن دارند و رشد فک استخوان آنها هنوز کامل نشده است.
  • مصرف کنندگان الکل ، مواد و افراد سیگاری


بازدید : 32
[ دوشنبه 03 آذر 1399 ] [ دوشنبه 03 آذر 1399 ] [ sherafati ]

امروزه یکی از داغ ترین موضوعات موجود در بین خانواده ها و خصوصا جوانان مهاجرت به کشور دیگری برای ادامه زندگی خود است. مهاجرت به کانادا یکی از محبوب ترین مقاصد انتخابی است که هر فرد بسته به شرایط تحصیلی، خانوادگی، شغلی و اقتصادی خود می تواند برای زندگی موقت یا دائمی به این کشور سفر کند. یکی از مباحث مهم که ذهن فرد را در خصوص این ماجرا درگیر خواهد کرد هزینه خرید خانه در این کشور خواهد بود؛ از همین رو در ادامه این مقاله تلاش کرده ایم تا اطلاعاتی را هر چند به صورت مختصر اما مفید در خصوص هزینه خرید خانه در کشور کانادا با شما  در میان بگذاریم؛ با ما تا پایان این متن همراه باشید.

مهاجرت به کانادا

مطمئنا اگر شما هم قصد مهاجرت به کشور دیگری را گرفته باشید، همواره ذهنتان درگیر اتفاقات و مراحلی است که باید برای این کار اقدام کنید. در درجه نخست کسب اطلاعات بیشتر و دقیق تر در خصوص مقصد مورد نظر خود و شرایط و هزینه های زندگی در آن کشور می تواند شما را در مسیر بهتری هدایت کند. همچنین شما می توانید برای طی مراحل قانونی اخذ ویزا با یک وکیل باتجربه و متخصص در این حوزه مشورت کنید. مهاجرت به کانادا امروزه یکی از مباحث مورد توجه افراد است که هر ساله با توجه به نوع در خواست فرد برای اخذ ویزای تحصیلی، کاری و …. به این کشور سفر می کنند. این کشور سردسیر که در قاره آمریکای شمالی قرار گرفته از حدود 35،675،834 نفر جمعیت برخوردار است و هر ساله پذیرای مهاجران بسیاری از سراسر جهان می باشد. به طور کلی می توان گفت که راه های مهاجرت به کشور کانادا به شش دسته کلی تقسیم می شود که از جمله آن ها  می توان مهاجرت به کانادا از طریق کار، ویزای تحصیلی کانادا، مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری، تولد در خاک کانادا، ازدواج با تبعه کانادا و پناهندگی و … اشاره کرد. برای هر یک از این دسته لازم است ویزای مربوط به آن طی شود که این مورد خود مستلزم توجه و دقت فراوانی است.

هزینه خرید خانه در کانادا

آشنایی با کشور کانادا

کانادا با مساحت 9.9484.670 کیلومتر مربعی خود به عنوان یکی از محبوب ترین مقاصد برای مهاجرت افراد مختلف به سبب شرایط شغلی و رفاه بالای زندگی ،از 3 قلمرو و 10 استان برخوردار می باشد. اتاوا نام پایتخت این کشور بوده و شهرهای همچون تورنتو، مونترال و ونکوور از مهمترین و محبوب ترین شهرهای آن به شمار می آیند. همچنین بد نیست که بدانید از آنجا که مهاجران بسیاری بنا به شرایط مختلف در این کشور زندگی می کنند، زبان های مختلفی را شاهد هستید اما به طور کلی زبان رسمی این کشور انگلیسی و فرانسوی بوده و ساکنان آن با کسب رتبه 10 جهانی از شاخص میزان رضایت بالایی برای زندگی در این کشور برخوردار هستند. واحد پولی کشور کانادا نیز دلار کانادا می باشد.

هزینه خرید خانه در کانادا

مهاجرت به کانادا و خرید خانه در این کشور

یکی از موضوعات اساسی و مهم که ذهن افراد را برای گرفتن تصمیم نهایی در خصوص مهاجرت به کانادا گرفتار خواهد کرد؛ هزینه های زندگی در این کشور از جمله هزینه خرید خانه و یا اجاره آن می باشد. خرید ملک در کشور کانادا یکی از روش های سرمایه گذاری است که افراد به آن روی می آورند تا شاید از این طریق بتوانند به صورت دائمی به این کشور مهاجرت کرده و برای همیشه در آنجا زندگی کنند. بنابراین در این قسمت ما به شما خواهیم گفت که برای مهاجرت به کانادا و خرید ملک در این کشور باید از چه اطلاعاتی در خصوص حداقل مبلغ خرید خانه، اخذ اقامت کانادا با خرید ملک، فرایند خرید خانه و مدت زمان آن و… آگاه باشید.

کشور کانادا یکی از بزرگترین کشورهای جهان است که هر یک از ایالت های آن برای جذب سرمایه گذار خارجی و نیروی کار و … از قوانین خاصی برخوردار هستند که این قوانین هر ساله با توجه به شرایط و نحوه زندگی در این کشور به روز رسانی خواهند شد. البته این موضوع را که تمامی قوانین ایالت های کانادا برای مهاجران، زیر مجموعه قوانین اقامتی دولت فدارال است را نمی توان نادیده گرفت.

شرایط خرید ملک در کشور کانادا

در حال حاضر اجازه خرید ملک و کسب اقامت اتباع خارجی در کشورهای مختلف تنها به تعداد محدودی از این کشورها ختم می شود و خرید ملک در کشور کانادا از طریق افراد غیر مقیم مستلزم طی مراحل قانونی مهاجرت است و بدون این مورد اجازه اقامت یا شهروندی کانادا به این افراد داده نمی شود.
در واقع نکته حائز اهمیت در این ماجرا این است که راه اندازی یک تجارت نسبت به خرید ملک، راه حل بسیار سریعتری برای اخذ اقامت کانادا بوده و باید به موضوع خرید ملک صرف نظر از اقامت کانادا به چشم یک سرمایه گذاری بلند مدت نگاه کرد تا به نتیجه مطلوب و مورد نظر خود دست یافت.

هزینه خرید خانه در کانادا

شما برای این منظور باید در نخستین گام به بنگاه های خرید و فروش ملک مراجعه کرده و با توجه به شرایط و بودجه در اختیارتان برای خرید ملک در شهر و منطقه مورد نظر خود اقدام کنید. همچنین بد نیست که بدانید افراد غیر مقیم و شهروند کانادا نمی تواند از مزایا اعطای وام این کشور برای خرید ملک برخوردار باشند و در صورت اقدام درصد سود بیشتری برای افراد محاسبه خواهد شد. بدین ترتیب طی انعقاد قرارداد رهنی با خریدار توسط شرکت های و موسسات وام دهنده، بخشی از هزینه های خرید ملک توسط این شرکت ها تامین شده و خریداران غیر مقیم کانادا در ابتدا تنها 35 درصد از مبلغ کل خانه را پرداخت خواهند کرد. بهتر است که متقاضیان خرید ملک بعد از مهاجرت به کانادا، صرف نظر از اخذ اقامت این کشور با یک حسابدار یا مشاور مالیاتی با تجربه در خصوص تصمیم خود صحبت کند تا از نکات پیش روی تصمیم خود همچون پرداخت مالیاتی مشابه شهروندان کانادایی هنگام خرید خانه و در عوض شرایط متفاوت هنگام فروش تحت تاثیر قوانین و قواعد خاص اداره مالیات کشور کانادا برای افراد غیر مقیم ( اتباع بیگانه) و … آگاه شوند.

هزینه خرید خانه در کانادا

هزینه خرید خانه در کانادا

تقاضای زیاد متقاضیان و شرایط مطلوب زندگی در کشور کانادا از جمله عوامل تاثیرگذار بر افزایش قیمت ارزنده خانه در بازار املاک و مستغلات این کشور بوده است. اما نکته حائز اهمیت در خصوص هزینه های خرید ملک بعد از مهاجرت به کانادا نگاه به آن به چشم یک سرمایه گذاری بلند مدت نه اخذ اقامت این کشور و آگاهی و ارزیابی امنیت و ریسک های سرمایه گذاری همچون خطر مصادره و … در بازار املاک کانادا است. شاید برایتان جالب باشد که بدانید که به منظور خرید خانه در کشور کانادا طبق قوانین شرکت وام و مسکن کانادا (CMHC) هزینه های ماهانه فرد از جمله پرداخت اقساط وام نباید از میزان درآمد ناخالص آن 30 درصد بیشتر باشد.

به طور مثال چنانچه درآمد ناخالص ماهانه فرد متقاضی خرید ملک 3.500 دلار باشد، او مستزلم است که اقساط وام خود را برای خرید ملک تا سقف 1.050 دلاری پرداخت نماید. به طور کلی همانطور که گفته شده بسته به انتخاب شهر مورد نظر شما، هریک از ایالت های این کشور برای اتباع بیگانه در خصوص خرید ملک و سرمایه گذاری قوانین خاصی را تدوین کرده اند؛ همچنین با توجه به اهمیت شهر و منطقه انتخابی فرد قیمت و هزینه خرید خانه تفاوت های چشمگیری با یکدیگر خواهد داشت.

برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع در خصوص مهاجرت به کانادا و هزینه خرید خانه در کانادا با مشاورین شرکت بین المللی هستی نام آوران آبان غرب (WEST ADVISER) در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.



درباره : اینتن , وست ادوایزر ,
بازدید : 27
[ دوشنبه 03 آذر 1399 ] [ دوشنبه 03 آذر 1399 ] [ sherafati ]

ساندویچ پانل یکی از سازه های بسیار سبکی است که امروزه از آن به صورت کامل یا مرکب برای سقف یا دیواره های یک ساختمان استفاده می شود. این سازه به صورت یک عایق صوتی و حرارتی عمل کرده و مانع ورود صدا یا اتلاف دمای محیط درون ساختمان خواهد شد. از همین رو با توجه به نقش و کاربرد پررنگ این نوع از سازه های پیش ساخته سبک که امروزه بسیار در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده قرار میگیرد، ما در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی را هر چند به صورت مختصر در خصوص فروش ساندویچ پانل به طور مستقیم و ارزان در اختیار شما خوانندگان عزیز قرار دهیم، با ما تا پایان این متن همراه باشید.

منظور از ساندویچ پانل چیست؟

ساندویچ پانل سازه ای سبک همانند ساختار یک ساندویچ است که مابین دو ورق استیل آن را صفحاتی تشکیل داده که مانع جذب رطوبت و یا هدر رفت دمای محیط خواهد شد. صفحات تشکیل دهنده این لایه عایقی معمولا از جنس پلی اورتان می باشد. این سازه پیش ساخته امروزه کاربرد فراوانی در صنعت ساختمان سازی داشته و بسیار مورد توجه مهندسان ساختمان قرار گرفته است. ساندویچ پانل های موجود در بازار عموما در طرح ها و شکل های مختلف تولید شده و به صورت کامل یا مرکب برای ساندویچ پانل سقفی و یا ساندویچ پانل دیواری برای یک بنا به کار می روند.

اجرای ساندویچ پانل ارزان عموما برای منازل مسکونی، سرویس های بهداشتی، نمازخانه، مداری، کانکس های نگهبانی و … بیشترین استفاده و کاربرد را داشته است.

مزایای خرید ساندویچ پانل ارزان

در یک دسته بندی کلی می توان گفت که شما با خرید ساندویچ پانل ارزان به صورت مستقیم از مزایای زیر برخوردار خواهید شد:

– وزن سبک در مقایسه با سایر مصالح ساختمانی

– عایق صوتی – حرارتی مناسب به منظور صرفه جویی در مصرف انرژی

– قابلیت انعطاف پذیری ویژه

– زمان اندک برای نصب و راه اندازی آن

– استحکام و مقاومت بالا در برابر زلزله و سایر مخاطرات طبیعی

– قیمت مناسب و ارزان آن نسبت به سایر مصالح

– حمل راحت و نصب آسان

– قابلیت شستشوی سریع و آسان

– طیفی از رنگ و شکل برای سازه های معماری مختلف

– و …

همچنین بخوانید: قیمت اجرای ساندویچ پانل برای سازه های بزرگ

فروش ساندویچ پانل به طور مستقیم و ارزان





ادامه مطلب

درباره : اینتن , کارن پنل ,
بازدید : 31
[ دوشنبه 03 آذر 1399 ] [ دوشنبه 03 آذر 1399 ] [ sherafati ]

این روغن ها به شکل توسعه یافته ای به عنوان سیال هیدرولیک به کار برده می شوند. از امتیازات این روغن ها می شود به هزینه مقرون به صرفه ،دسترسی آسان و امکان عرضه در ویسکوزیته های گوناگون و همین طور مناسب بودن محدوده درجه حرارت کاری و ماندگاری شیمیایی اشاره کرد. باید دقت داشت که در درجه حرارت های زیاد شکست شیمیایی، ایجاد حالت اسیدی، تشکیل لجن و کم شدن مزیت روانکاری رخ خواهد داد.ما در پیرو اکسیر آسیا این مقاله را آماده کردیم تا شما عزیزان با انواع روغن هیدرولیک آشنا شوید. تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

در روغن های هیدرولیک صنعتی از دسته ای از افزاینده ها به جهت رویا رویی با تاثیرات سایش، اکسیداسیون، کف کردن و همین طور بهتر شدن شاخص لزجت و روانکاری استفاده می شود.

از ایرادات این روغن ها که با بهره گیری از افزاینده ها هم امکان رفع شدن ندارد ، می شود به امکان اشتعال و زیاد شدن لزجت در فشار زیاد اشاره کرد. خطر به کارگیری این روغن ها، در خیلی از مصارف صنعتی مانند دستگاه های تزریق پلاستیک، ماشین آلات معدنی ذغال سنگ و تجهیزات مجاور کوره ها را باید مد نظر قرار دارد. ویژگی لزجت – فشار، استفاده روغن های معدنی را به فشارهای زیر 1000 بار محدود می کند.این روغن ها با مواد سازنده بیشتر آب بندها به جز لاستیک های بوتیلی هماهنگی دارند.

همچنین بخوانید: کاربرد روغن صنعتی

انواع روغن هیدرولیک



ادامه مطلب

بازدید : 29
[ دوشنبه 03 آذر 1399 ] [ دوشنبه 03 آذر 1399 ] [ sherafati ]

عفونت پس از ایمپلنت و راه های پیشگیری از بروز این عارضه، یکی از سوالات رایج و دغدغه های موجود در خصوص کاشت های دندانی است. نتایج حاصل از تحقیقات و مطالعات علمی در این زمینه نشان داده است که مهمترین و اصلی ترین عامل موثر در ایجاد عفونت پس از ایمپلنت دندانی، بی توجهی و نادیده گرفتن رعایت بهداشت دهان و دندان و مراقبت های اولیه و ثانویه پس از کاشت های دندانی است.

عفونت پس از ایمپلنت به چه علت رخ می دهد؟

عفونت پس از ایمپلنت و یا کاشت دندان به دنبال نفوذ باکتری های موجود در حفره دهان، باکتریهای موجود در فضای خارج از دهان و یا باکتری های ایجاد کننده عفونت های مزمن درمان نشده در فضای دهان و دندان در حفره ایجاد شده جهت کاشت پایه ایمپلنت دندان راه یافته و منجر به بروز عفونت های خفیف تا شدید خواهند شد. توصیه می شود در صورت مشاهده هر یک از علائم مربوط به عفونت پس از ایمپلنت، به دندان پزشک معالج خود مراجعه نموده و درمانهای موثر را آغاز نمایید.

جلوگیری از عفونت ایمپلنت





ادامه مطلب

درباره : اینتن , سیمادنت کلینیک ,
بازدید : 26
[ دوشنبه 03 آذر 1399 ] [ دوشنبه 03 آذر 1399 ] [ sherafati ]

سرطان زایی ایمپلنت یکی از سوالات رایج و دغدغه های بزرگ در جمعیت متقاضیان ایمپلنت و کاشت دندانی است. با اینکه تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر افزایش ریسک ابتلا به سرطان کارسینومای دهان، پس از انجام ایمپلنت دندان در جمعیت بیماران و مشاهده و گزارش نشده است، اما همچنان دغدغه ابتلا به این عارضه پس از درمان ایمپلنت در جمعیت متقاضیان مشاهده شده و یکی از دلایل امتناع از جایگزین کردن دندان های از دست رفته به شمار می آید .

ایمپلنت و یا کاشت های دندانی چیست؟

ایمپلنت دندان یکی از روش های دائمی و موثر به منظور جایگزین کردن دندان های از دست رفته، اصلاح طرح لبخند، پیشگیری از تحلیل رفتگی لثه و استخوان های فک، کمک به بهبود مشکلات گوارشی و تلفظی ناشی از خالی بودن دندان های پیشین و ممانعت از برهم خوردن نظم و تعادل دندان های مجاور است. ایمپلنت دندان یکی از خدمات زیبایی و درمانی دندانپزشکی بوده در بیشتر موارد نتایج رضایت بخشی به دنبال خواهد داشت.

همچنین بخوانید: علائم و درمان عفونت ایمپلنت دندان

آیا ایمپلنت باعث سرطان می شود؟


ادامه مطلب

درباره : اینتن , سیمادنت کلینیک ,
بازدید : 37
[ شنبه 10 آبان 1399 ] [ شنبه 10 آبان 1399 ] [ sherafati ]

بادکنک آرایی در اصل یعنی آراستن و دیزان کردن تعداد زیادی از بادکنک به اشکال و فرم های متنوع به شکلی که نگاه همگان را به خود معطوف کرده و موجب جلب توجه شود و زیبایی محیط پیرامون ما را چندین برابر نماید.

در ایام گذشته عموم مردم برای گرفتن جشن ها و مراسمات مختلف و همچنین ایاد ملی و مذهبی اقدام به چیدمان بادکنک های رنگی می کردند و با توجه به طرحی که در ذهن داشتند و یا در محل های مختلف دیده بودند اقدام به فرم دادن و متصل کردن و همچنین جای گذاری بادکنک ها می کردند.

که عموما از ربان و یا از چسب برای دیزان و بادکنک آرایی خود استفاده می نمودند و بادکنک ها را به دیوار و یا سقف محل برگزاری مراسمات وصل کرده تا جلوه خاصی به محیط دهند.

اما با گذشت زمان با توجه به اینکه بادکنک آرایی نسبت به گذشته بیشتر مورد توجه مردم قرار گرفت، از این رو برای اینکه بتوان کارهای بهتر و همچنین دیزان های شکیل تری را ایجاد کرد، افرادی متخصص برای انجام امورات بادکنک آرایی پا به این عرصه گذاشتند که اصطلاحا به این افراد بادکنک آرا گفته می شود.

متخصصین بادکنک آرایی با انواع مختلف و اشکال متنوع بادکنک، حال چه به کمک بادکنک خام یا به صورت بادکنک تبلیغاتی که امر چاپ بادکنک روی آن انجام شده است طرح های بسیار زیبا و مدرن ایجاد نموده و با توجه به نوع مراسمات و جشن هایی که نیاز به بادکنک آرایی دارند طرح های گوناگونی را با ابزار و ادوات مختلف که مورد نیاز جشن شما عزیزان می باشد اجرا می نمایند.

شایان ذکر است اگر شما عزیزان که پیش زمینه ای در مورد طرح مورد نظر خود در ذهن ندارید علاوه بر اینکه می توانید از چاپ بادکنک برای مراسمات خود بهره ببرید، همچنین می توانید با توجه به نمونه کارهای قبلی صورت گرفته بادکنک آرایی، یک طرح را مد نظر گرفته و با تغییرات کوچکی، بادکنک آرایی مورد نظر خود را سفارش داده تا مشاوران و متخصصان بادکنک آرایی برایتان انجام دهند.

همچنین بخوانید: سفارش آنلاین چاپ بادکنک

بادکنک آرایی و تزیین بادکنک مراسمات



ادامه مطلب

درباره : اینتن , چاپ دیبا ,
بازدید : 36
[ سه شنبه 22 مهر 1399 ] [ سه شنبه 22 مهر 1399 ] [ sherafati ]

ساخت ساختمان پیش ساخته با کمترین هزینه در حال حاضر توسط شرکت کارن پانل انجام می‌ شود. به طوری که این شرکت جزو شرکت هایی است که به صورت تخصصی بر روی تولید این ساختمان ها کار می کند. به طور کلی باید بدانید ساختمان پیش ساخته در حال حاضر کاربری‌های مختلفی داشته و استفاده های متعددی از آن می‌شود که در ادامه بیشتر به آن خواهیم پرداخت.

ساختمان پیش ساخته چیست؟

امروزه با توجه به پیشرفت تکنولوژی مشاهده می‌ شود که در بسیاری از زمینه ها پیشرفت های زیادی حاصل شده که در اینجا در ساختمان ‌سازی نیز طبیعتا این پیشرفت ها مشاهده می شود. در این بین ساخت ساختمان پیش ساخته جزو مهمترین این پیشرفت ها به شمار می رود. به طور کلی می توان گفت فکر ساخت این ساختمان‌ها در آغاز قرن ۱۸ میلادی در اروپا به وجود آمد ولی تا قبل از قرن ۱۹ نتوانست واقعیت پیدا کند.

با این حال باید بدانید ساختمان پیش ساخته همانطور که از اسمش پیداست ساختمان هایی هستند که در محل ساخته شده و جهت نصب به مکان مورد نظر انتقال داده می شوند.

مزایای ساخت ساختمان پیش ساخته

مزایای زیاد ساخت ساختمان پیش ساخته از جمله مهمترین مواردی است که موجب شده است در حال حاضر این ساختمان ها مورد توجه افراد قرار بگیرد. از جمله مهم‌ترین این مزایا می‌توان به پایداری بالای ساختمان در برابر زلزله تا ۹ ریشتر اشاره نمود. همچنین باید توجه داشته باشید ساختمان های پیش ساخته عایق بسیار خوبی در برابر سرما و گرما بوده که این امر موجب می‌شود مصرف انرژی تا حد زیادی کاهش پیدا کند.

از آنجایی که نصب و ساخت قطعات این ساختمان ها بسیار سریع است در نتیجه بهره برداری از آن در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می گیرد. و اما دیگر مزیت ساخت ساختمان پیش ساخته، امکان هرگونه تغییر در نقشه داخلی بدون پرت مصالح می باشد و از انجایی که هزینه نگهداری این ساختمان ها در مقایسه با سایر ساختمان ها بسیار پایین است، طبیعتاً بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است.

همچنین باید توجه داشته باشید وزن این نوع ساختمان در مقایسه با ساختمان های سنتی بسیار کمتر بوده که در نتیجه این امر موجب می‌شود هزینه فونداسیون بسیار کاهش پیدا کند. دلیل این امر نیز استفاده از مصالح نوین ساندویچ پانل در قسمت های سقف و دیواره به عنوان ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری می باشد.

از طرفی این ساختمان را می توان در هر شرایط آب و هوایی نصب کرد و امکان نفوذ حشرات موذی نیز وجود ندارد. قابلیت شستشو بیرون و داخل ساختمان با مواد شوینده نیز موجب می‌شود که پس از گذشت سال‌ها جلوه نو ساختمان همچنان حفظ شود.

همچنین بخوانید: راهنمای خرید ساندویچ پانل

ساخت ساختمان پیش ساخته با کمترین هزینه



ادامه مطلب

درباره : اینتن , کارن پنل ,
بازدید : 31
[ سه شنبه 22 مهر 1399 ] [ سه شنبه 22 مهر 1399 ] [ sherafati ]

ارتودنسی در زمان کوتاه، روشی نوین و بیمار پسند می باشد. روند انجام یک ارتودنسی مطلوب در حالت عادی یکسال و نیم طول می کشد. در نتیجه طول درمان بالا به همراه ظاهر براکت ها، سبب اجتناب این افراد در بهره گیری از این روش های درمانی که ضمن افزایش سلامت دندان و دهان، می گردد. در ادامه به معرفی بیشتر روش های ارتودنسی در زمان کوتاه می پردازیم.

ارتودنسی در زمان کوتاه

ارتودنسی کوتاه مدت روشی جدید در ارتودنسی می باشد که سبب رفع موانع موجود در بهره گیری از خدمات درمانی لازم می شود. امروزه غالب بزرگسالان بالای ۱۸ سال تمایل دارند تا برای داشتن لبخندی زیبا از ارتودنسی کوتاه مدت بهره بگیرند. این روش تنها زمانی قابل استفاده می باشد که فک و دهان فرد به طور کامل رشد کرده باشد و با برخورداری از یک پایه اکلوزال مقاوم و سالم، پروسه ی درمان راحت تر انجام شود.

ارتودنسی در زمان کوتاه

همچنین بخوانید: مزایا و کاربرد ارتودنسی با لیزر

 



ادامه مطلب

درباره : اینتن , سیمادنت کلینیک ,
بازدید : 37
[ سه شنبه 22 مهر 1399 ] [ سه شنبه 22 مهر 1399 ] [ sherafati ]

ایمپلنت دندان و یا اصطلاحا کاشت دندانی یکی از روش های پرطرفدا، تضمینی و دائمی به منظور جایگزین کردن دندان های از دست رفته در متقاضیان به شمار می آید. ایمپلنت دندان توسط متخصص ایمپلنتولوژیست انجام شده و علاوه بر تاثیر بسیار زیاد به منظور اصطلاح طرح لبخند و زیبایی ظاهری صورت، از جمله روش های درمانی موثر جهت کاهش ریسک ابتلا به تحلیل رفتگی لثه و مشکلات دیگر دهان و دندان به شمار می‌آید.

ایمپلنت دندان چیست؟

ایمپلنت و یا کاشت دندانی به جایگزین کردن دندان های از دست رفته به دلایل مختلف توسط یک پایه فلزی پیچی شکل و پروتزهای دندانی گفته می شود که به دو روش ایمپلنت تک مرحله ای و دو مرحله ای، بسته به وضعیت دهان و دندان متقاضی انجام شده و معمولا نتایج قطعی برای رضایت بخشی را به دنبال خواهد داشت.

موارد استفاده از درمان ایمپلنت دندانی

  • اصلاح طرح لبخند
  • پیشگیری از تحلیل رفتگی لثه
  • بهبود وضعیت گوارشی و افزایش قدرت جویدن
  • بهبود مشکلات تلفظی
  • پیشگیری از بد شکلی و ناهنجاری‌های استخوانی فکی
  • پیشگیری از برهم خوردن توازن جاگیری دندان ها
ایمپلنت دندان برای چه افرادی ممنوع است؟

همچنین بخوانید: کاشت دندان به چند روش ممکن است؟



 


ادامه مطلب

درباره : اینتن , سیمادنت کلینیک ,
بازدید : 28
[ شنبه 19 مهر 1399 ] [ شنبه 19 مهر 1399 ] [ sherafati ]
.: Weblog Themes By graphist :.

:: تعداد صفحات : 10 صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 صفحه بعد

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
آخرين مطالب
ویزای کار کانادا تاریخ : دوشنبه 17 آذر 1399
درباره اوکراین بیشتر بدانیم تاریخ : دوشنبه 17 آذر 1399
کانکس اجرا در محل تاریخ : چهارشنبه 12 آذر 1399
آسانترین راه مهاجرت به کانادا تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1399
بهترین شرکت مهاجرت به کانادا تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1399
ایمپلنت دندان نیش تاریخ : دوشنبه 10 آذر 1399
انجام لمینت دندان در سنین پایین تاریخ : دوشنبه 10 آذر 1399
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 5 نفر
بازديدهاي ديروز : 10 نفر
كل بازديدها : 8,224 نفر
بازدید این ماه : 121 نفر
بازدید ماه قبل : 506 نفر
کل نظرات : 0 عدد
كل مطالب : 98 عدد
كل اعضا : 0 عدد
افراد آنلاین : 1 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک