شرکت اینتن
قالب وبلاگ
جستجو

ساندویچ پانل دیواری از جمله مصالح ساختمانی است که با وجود کاربرد بسیار زیادی که دارد، از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار است. به دلیل قیمت ساندویچ پانل برخی مشتریان ساندویچ پانل دست دوم را به جای ساندویچ پانل نو خریداری می کنند. از این رو با خرید ساندویچ پانل دیواری دست دوم می توان تا میزان زیادی از هزینه‌های خود را کاهش داد. یکی از محدودیت هایی که در زمان خرید ساندویچ پانل دیواری دست دوم ممکن است برای شما ایجاد شود، این است که این ساندویچ پانل ها آماده بر اساس اندازه مورد نظر تولید می‌شوند. از این رو به کار بردن آن در مکان‌های دیگر با ابعاد متفاوت ممکن است مشکل آفرین شود.

ساندویچ پانل دیواری دست دوم

با توجه به اینکه ساندویچ پانل دیواری دست دوم تا چه اندازه ای سالم و تمیز است، استفاده از آن برای موارد مختلف متفاوت می باشد. در ساختمان های مختلفی مانند ساختمان های اداری، مسکونی، تجاری و تفریحی از ساندویچ پانل استفاده می‌شود. یکی از محدودیت هایی که در زمان خرید ساندویچ پانل دیواری دست دوم ممکن است برای شما ایجاد شود، این است که این ساندویچ پانل ها آماده بر اساس اندازه مورد نظر تولید می‌شوند.

خرید ساندویچ پانل دیواری دست دوم



ادامه مطلب

درباره : اینتن , کارن پنل ,
بازدید : 81
[ یکشنبه 25 خرداد 1399 ] [ یکشنبه 25 خرداد 1399 ] [ sherafati ]

فروش کانکس اقساطی یکی از بهترین راه حل ها برای مشتریانی است که می خواهند بدون داشتن محدودیت، به خرید کانکس مورد نظر خود بپردازند. کانکس ها یکی از انواع سازه های ساختمانی هستند که می توانند برای کاربرد های متنوع خدمات شهری، اداری، مسکونی و ... مورد استفاده قرار گیرند. در اين مقاله با معرفي كانكس ها و انواع آن ها، به خرید و فروش کانكس های اقساطی می پردازیم.

معرفی شرایط استفاده از کانکس

کانکس ها سازه هایی از پیش ساخته شده هستند که دارای ساختاری با حداقل چهار دیواره، یک سقف، کف و یک درب ورودی به آن می باشند. از این نوع سازه ها معمولا در شرایط پیش آمده حوادث طبیعی برای اسکان بازماندگان، اسکان کارگران پروژه های عمرانی، ایجاد بستری برای کسب و کارها مانند فروشگاه ها، ایجاد باجه های خدماتی و ... استفاده می شود. از ویژگی های کانکس می توان به مصالح سبکی که بدون آرماتور ساخته شده است، اشاره نمود که می تواند جابه جایی آن ها را راحت تر کند.

فروش کانکس اقساطی



ادامه مطلب

درباره : اینتن , مامیس کانکس ,
بازدید : 83
[ یکشنبه 25 خرداد 1399 ] [ یکشنبه 25 خرداد 1399 ] [ sherafati ]

روز تولد برای هر شخصی یک روز خاص و با اهمیت بسیار زیاد می باشد. همه ی ما به این موضوع بسیار علاقه مند می باشیم که اعضای خانواده و دوستانمان در ابتدا روز تولد ما را در خاطر داشته باشند و همچنین بتوانند ما را در روز تولدمان غافلگیر و سورپرایز نمایند. برای اینکه بتوان برای کسانی که جایگاه خاصی در زندگی ما دارند یک مراسم و جشن تولد جالب و خاص برگزار نمود باید ریزه کارهای زیادی را در نظر داشته باشید و متناسب با سن و سال و جنسیت ایشان موضوع و بهترین تم های تولد و حتی چاپ بادکنک تولد را انتخاب نموده و ملزومات جشن را نیز فراهم نمائید.

استفاده از انواع تم تولد

لازم به توضیح است که تم تولد در چند سال اخیر بسیار مورد استقبال مردم عزیز قرار گرفته است زیرا شما علاوه بر اینکه می توانید تمامی ملزومات جشن تولد خود را بصورت همگن و یک شکل فراهم نمائید، موجب می شود چیزی را از قلم نیندازید و همچنین زیبایی مراسم خود را نیز چندین برابر نمایید.

از بهترین نمونه های تم تولد کودکان که بسیار رایج هم شده است می توان از باب اسفنجی، سیندرلا، مرد عنکبوتی، بتمن، بنتن، انگری بردز، پروانه، زنبور عسل، اسب تک شاخ و بسیاری دیگر از شخصیت های کارتنی نام برد. این تم های تولد با توجه به اقلام متنوع و گسترده ایی که دارند بسیار مورد توجه کودکان نیز قرار میگیرد و سبب میگردد که بتوانند با شخصیت های کارتنی مورد علاقه خود ارتباط بیشتری برقرار کنند.

بهترین تم های تولد



ادامه مطلب

درباره : اینتن , چاپ دیبا ,
بازدید : 34
[ یکشنبه 25 خرداد 1399 ] [ یکشنبه 25 خرداد 1399 ] [ sherafati ]
امروزه ارزهای دیجیتال به عنوان یکی از بیزینس های بسیار محبوب در دنیا به شمار می آیند و افراد زیادی در ایران نیز علاقه مند به خرید و فروش بیت کوین هستند. پیدا کردن یک سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین همواره سختی های خاص خود را دارا بوده است چرا که این سایت باید دارای ویژگی های بسیار زیادی باشد. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره ویژگی های یک سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین صحبت کنیم و اطلاعات جالبی را درباره این موضوع در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد خرید و فروش بیت کوین و یا سایر ارزهای دیجیتال را دارید ما را در این مطلب همراهی کنید.

ویژگی های سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین

-اطلاعات به روز درباره قیمت بیت کوین

یکی از مهم ترین ویژگی های یک سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین این است که باید اطلاعات دقیق و به روز درباره قیمت بیت کوین را در اختیار فروشندگان و خریداران قرار دهد. این موضوع باعث می شود تا معاملات بیت کوین در یک محیط امن انجام شود و هم خریداران و هم فروشندگان اطلاعات کافی برای خرید و فروش ارز دیجیتال خود را داشته باشند.
امروزه وب سایت های زیادی هستند که اقدام به انجام چنین معاملاتی می کنند ولی از آن جایی که دارای اطلاعات به روز درباره قیمت ارز دیجیتال و بیت کوین نیستند معمولا برای کاربران خود مشکلاتی را به وجود می آورند. ما در دیجی اکسچنج تلاش کرده ایم که اطلاعات کاملی را درباره قیمت بیت کوین در اختیار شما قرار دهیم و دقت داشته باشید که این قیمت ها به صورت کاملا به روز در اختیار شما قرار می گیرد.
سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین
 


ادامه مطلب

درباره : اینتن , دیجی اکسچنج ,
بازدید : 37
[ یکشنبه 25 خرداد 1399 ] [ یکشنبه 25 خرداد 1399 ] [ sherafati ]

غالبا برای بسیاری از کاربران این سوال پیش می آید که کدام یک از افزونه های Rank Math و Yoast در سئو وردپرس مناسب تر خواهد بود و کدام یک بهتر پاسخگوی نیازهای شما هستند و تفاوت Rank Math و Yoast در سئو وردپرس چیست؟ در مورد این افزونه ها موردی که پشتوانه مردمی بهتری دارد و از امتحان خود موفق بیرون آمده، بهتر است یا موردی که دارای ویژگی های مفیدی می باشد که نمی توان از آنها چشم پوشی کرد؟ در این مقاله تفاوت Rank Math و Yoast در سئو وردپرس را به خوبی بررسی می کنیم.‌

مقایسه تفاوت Rank Math و Yoast در سئو وردپرس

از محبوب ترین افزونه های سئو وردپرس تا کنون می ‌توان به افزونه Yoast SEO اشاره کرد. ولی برای دسترسی پیدا کردن به ویژگی های بسیار خوب آن لازم است نسخه پرو این افزونه خریداری شود. یکی از افزونه های بسیار خوب که می توان با کمک آن بسیاری از ویژگی های افزونه پرمیوم افزونه Yoast را به طور رایگان در اختیار داشت، افزونه Rank Math است. در این مقاله تفاوت Rank Math و Yoast در سئو وردپرس را بررسی می کنیم تا دید بهتری نسبت به این دو افزونه داشته باشید.

موتورهای جستجوی مثل بینگ و گوگل برای یافتن و رتبه بندی مرتبط ترین سایت ها از الگوریتم‌ های جستجو با ترم جستجوی استفاده کرده و سایتی که در رتبه اول باشد، ۷۰ درصد از همه ترافیک را جذب خواهد کرد. از این رو در صورتی که می خواهید سایت شما در راس صفحه نتایج موتورهای جستجو باشد، لازم است محتوای خود را به درستی بهینه کنید. برای کاربران وردپرس انجام دادن این کار به هیچ عنوان سخت نبوده و با استفاده از افزونه هایی مانند Rank Math و Yoast SEO به راحتی می توان این کار را انجام داد و محتوای خود را بهینه کرد.

Yoast SEO از بهترین افزونه های سئو در وردپرس می باشد که دارای بیش از ۵ میلیون دستگاه فعال بوده و این آمار نشان دهنده این موضوع است که بسیاری از مردم به این افزونه اعتماد دارند. از طرف دیگر افزونه Rank Math با کمک تیم MyThemeShop توسعه پیدا کرده و با وجودی که محبوبیت یواست را ندارد، ولی یک مجموعه بسیار خوب از ویژگی های قدرتمند است و دارای باز برخوردهای بسیار خوبی می باشد.

تفاوت Rank Math و Yoast در سئو وردپرس

 



ادامه مطلب

درباره : اینتن , طراحی سایت اینتن ,
بازدید : 33
[ چهارشنبه 21 خرداد 1399 ] [ چهارشنبه 21 خرداد 1399 ] [ sherafati ]

امروزه طراحی سایت توریستی یکی از اساسی ترین نیازهایی است که هر یک از آژانس های مسافرتی جهت ارائه دادن تورهای گردشگری داخلی و خارجی و همچنین در اختیار قرار دادن خدمات مسافرتی به صورت آنلاین و آفلاین می توانند داشته باشند. البته زمانی طراحی سایت گردشگری می تواند برای ایجاد یک کسب و کار مفید واقع شود که به طرز ماهرانه با ماژول های مورد نیاز کاربران پایه گذاری شود و بتواند در هر موقعیت مکانی و زمانی پاسخگوی نیاز کاربران باشد.

اهمیت طراحی سایت توریستی

با توجه به دغدغه های پیش آمده در عصر حاضر مانند شلوغی مسیرهای رفت و آمد، تنوع زیاد سفرها، خدماتی که آژانس های گردشگری مختلف ارائه می دهند، هجوم مسافران به شرکت های مسافرتی در موقعیت های مختلف، نداشتن آگاهی کامل مسافران از انواع بلیط های مسافرتی و ایرلاین های پروازی و چندین دلایل دیگر پس اکثر مسافران تمایل دارند ملزومات سفر خود را به صورت اینترنتی از سایت های توریستی به دست آورند و اطلاعاتی در خصوص مواردی مانند:

– تورهای گردشگری

– هزینه سفر و تاریخ

– رزرو بلیط رفت و برگشت

– جاذبه های گردشگری

– شرایط آب و هوایی

– رزرو هتل

و… را در هر ساعتی از شبانه روز به صورت آنلاین بررسی کنند. به همین دلیل طراحی سایت توریستی برای بسیاری از کسب و کارهای مرتبط با حوزه گردشگری از اهمیت بالایی برخوردار است.

طراحی سایت توریستی

ادامه مطلب

درباره : اینتن , طراحی سایت اینتن ,
بازدید : 33
[ چهارشنبه 21 خرداد 1399 ] [ چهارشنبه 21 خرداد 1399 ] [ sherafati ]

با توجه به علاقه مندی مردم به خریدهای مجازی از مراکز مختلف، این روزها طراحی سایت و ساخت فروشگاه اینترنتی یک بستر مناسبی را برای فروشندگان کالا و تجارتی نو فراهم آورده است. البته باید یک فروشگاه اینترنتی به گونه ای طراحی شود که بتواند مکان امنی را برای مشتریان به وجود آورده و آنها را به یک مشتری ثابت تبدیل کند؛ زیرا چگونگی طراحی سایت و ساخت فروشگاه آنلاین تاثیر بسزایی را می تواند در تصمیم گیری کاربر از نظر روانشناسی، بصری و استراتژی داشته باشد.

نحوه طراحی سایت و ساخت فروشگاه اینترنتی

در طراحی سایت و ساخت فروشگاه اینترنتی همیشه این نکته را به یاد داشته باشید که یک فروشگاه آنلاین عالی می تواند با جذب مشتریان زیاد، یک فروش عالی و رسیدن به یک سود قابل توجهی را به دنبال داشته باشد. پس در ساخت فروشگاه اینترنتی اینکه چه مجموعه ای طراحی و ساخت آن را انجام دهد در واقع موضوع اصلی کسب و کار شما را در بر می گیرد؛ زیرا توجه به متدهای طراحی و همچنین شناخت سلیقه مشتریان و جذب مخاطبین اصلی فروشگاه می تواند بسیاری از چالش های یک شغل را برطرف سازد و موفقیت های روز افزونی را برای صاحبین مشاغل مختلف به وجود آورد.

طراحی سایت و ساخت فروشگاه اينترنتي با خدمات ويژه



ادامه مطلب

درباره : اینتن , طراحی سایت اینتن ,
بازدید : 25
[ چهارشنبه 21 خرداد 1399 ] [ چهارشنبه 21 خرداد 1399 ] [ sherafati ]

امروزه راه اندازی و تاسیس فروشگاه اینترنتی و یا اصطلاحاً مجازی از اهمیت بسیار زیادی در بازار کسب و کار برخوردار بوده و در چند سال اخیر به شکل موفقیت آمیزی، جایگزین کسب و کارهای سنتی شده است. علت اصلی استقبال و حمایت از تاسیس فروشگاه مجازی، از بین بردن مرزها و محدودیت های مکانی بوده و قابلیت دریافت و خرید محصولات مختلف، در سراسر استان های کشور را فراهم آورده است. تاسیس انواع مختلف فروشگاه های آنلاین، مانند کسب و کار های حقیقی، احتیاج به رعایت قوانین بسیار زیادی داشته و نیازمند توجه به اصول تبلیغاتی در خصوص کسب موفقیت های بیشتر خواهد بود.

اصول و ضروریات تاسیس فروشگاه اینترنتی چیست؟

تاسیس فروشگاه های اینترنتی در زمینه‌های مختلف کسب و کار، احتیاج به آگاهی در این زمینه داشته و تضمین کننده موفقیت و کسب اعتماد متقاضیان و خریداران از فروشگاه شما می باشد. در این مقاله به بررسی عوامل موثر و تاثیرگذار در موفقیت های بازار کسب و کار اینترنتی پرداخته و پاسخگوی بسیاری از سوالات شما خواهیم بود.

اهمیت انتخاب هاست (Host)

توجه به انتخاب فضای میزبان و یا اصطلاحا هاست، از اهمیت بسیار زیادی در تاسیس فروشگاه اینترنتی برخوردار بوده و تاثیر بسیار زیادی در پشتیبانی و پاسخگویی به مشکلات، سوالات و حجم بالایی از بازدیدکنندگان خواهد داشت. قابل ذکر است که صحت این انتخاب، تضمین کننده حفظ امنیت در سامانه پرداخت آنلاین سایت فروشگاهی نیز بوده و محیطی ایمن، قابل اعتماد و عاری از فرصت های سودجویانه ایجاد خواهد نمود. انتخاب یک هاست مناسب، قابل اعتماد و حرفه ای، سرعت لود سایت را به میزان حداکثر افزایش داده و قادر به پشتیبانی و خدمات موثر در زمینه آپلود و دریافت حجم بالایی از اطلاعات می باشد. با توجه به تخصص و تجربه فراوان در این زمینه، توصیه می شود در ابتدای تاسیس فروشگاه مجازی، از فضاهای میزبانی کوچکتر استفاده نموده و به دنبال افزایش مراجعین سایت، حجم اطلاعات و گسترش تعداد محصولات عرضه شده، فضای میزبانی خود را گسترش و توسعه دهید.

طراحي و ساخت فروشگاه مجازي

ادامه مطلب

درباره : اینتن , طراحی سایت اینتن ,
بازدید : 42
[ چهارشنبه 21 خرداد 1399 ] [ چهارشنبه 21 خرداد 1399 ] [ sherafati ]

اکثر افرادی که قصد دارند یک سایت در گوگل راه اندازی کنند، با این سوال مواجه هستند که هزینه ساخت سایت در گوگل چقدر می باشد؟ در این مقاله شما را با هزینه های لازم برای راه اندازی سایت در گوگل آشنا می کنیم. لازم به ذکر است که به صورت کاملاً رایگان نیز می توان یک سایت را راه اندازی کرد. ولی برای داشتن یک سایت به طور اصولی بهتر است که برای شروع این کار مقداری هزینه کنار گذاشت. ساخت سایت نیاز به دامنه و هاست دارد. پس از آن به هزینه نحوه پیاده سازی سایت و همچنین هزینه های جانبی دیگری نیاز است که در این مقاله به آنها خواهیم پرداخت.

هزینه دامنه و هاست سایت

مهمترین هزینه برای راه اندازی سایت در گوگل هزینه مربوط به خرید دامنه و هاست می باشد. دامنه در واقع همان نام سایت بود که با پسوند دات کام یا دات نت و یا پسوند های دیگر استفاده می شود. خرید دامنه معمولاً به طور سالانه صورت می‌گیرد و با پرداخت هزینه می توان یک سال آن را تمدید کرد. در صورتی که قصد دارید،در سایت خود کسب و کار اینترنتی را به طور اصولی شروع کنید، بهتر است حتماً یک دامنه اختصاصی برای کسب و کار خود تهیه کرده و بابت آن هزینه ای را کنار بگذارید. در کنار این عامل به یک فضای میزبانی برای سایت نیاز است. این فضای میزبانی روی اینترنت هاست نامیده می شود و لازم است که برای آن نیز هزینه پرداخت کنید. هزینه هاست را نیز می‌توان به طور ماهانه یا سالانه پرداخت کرد. همچنین می‌توان از هاست رایگان نیز برای این کار استفاده کرد که نیازی نیست هیچ هزینه ای بابت آن پرداخت کنید. ولی این هاست ها دارای امکانات کافی نخواهند بود.

هزينه ساخت سايت در گوگل

 



ادامه مطلب

درباره : اینتن , طراحی سایت اینتن ,
بازدید : 40
[ چهارشنبه 21 خرداد 1399 ] [ چهارشنبه 21 خرداد 1399 ] [ sherafati ]

امروزه نوجوانان و بزرگسالان بسیار فعال زندگی میکنند و تنوع ورزشی بخش بزرگی از این فعالیت ها می باشد.براساس بنیاد ملی ایمنی ورزش جوانان، نوجوانان ، ورزشکاران و بزرگسالان سالانه بیش از 5000000 دندان از دست می دهند. ورزشکاران در تمامی سنین می توانند نسبت به حفاظت براکت های خود در حین ورزش مطمئن باشند. متخصصان ارتودنسی می گویند که تا زمانی که اقدامات محافظتی را برای حفاظت از براکت ها و دهان خود انجام دهید، می توانید همچنان با وجود براکت به همراه محافظ دهان ورزش کنید.

محافظت از دندان در حین ورزش

همه ی متخصصان ارتودنسی استفاده از محافظ دهان را درهنگام ورزش به همراه براکت ها پیشنهاد می کنند. نه تنها برای ورزش ها بلکه برای سایر فعالیت هایی که احتمال افتادن یا ضربه به دهان در آن وجود دارد، باید از محافظ دندان استفاده کرد. اگر ضربه ای به براکت شما بخورد ممکن است باعث شکستن براکت و آسیب دهان، دندان ، لثه و لب شما شود پس شما باید از محافظ دهان درهنگام ورزش هایی چون :
1-بیسبال 2-سافتبال 3-فوتبال 4-بسکتبال 5-کاراته 6-اسکی 7-اسکیت سواری 8-ژیمناستیک 9-اسکیت بورد استفاده میکنند. ورزشکاران دارای ارتودنسی و براکت می توانند بدون هیچ ترسی ورزش کنند.

ورزش و ارتودنسی


ادامه مطلب

درباره : اینتن , داوودیان ,
بازدید : 27
[ چهارشنبه 21 خرداد 1399 ] [ چهارشنبه 21 خرداد 1399 ] [ sherafati ]
.: Weblog Themes By graphist :.

:: تعداد صفحات : 10 صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 صفحه بعد

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
آخرين مطالب
ویزای کار کانادا تاریخ : دوشنبه 17 آذر 1399
درباره اوکراین بیشتر بدانیم تاریخ : دوشنبه 17 آذر 1399
کانکس اجرا در محل تاریخ : چهارشنبه 12 آذر 1399
آسانترین راه مهاجرت به کانادا تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1399
بهترین شرکت مهاجرت به کانادا تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1399
ایمپلنت دندان نیش تاریخ : دوشنبه 10 آذر 1399
انجام لمینت دندان در سنین پایین تاریخ : دوشنبه 10 آذر 1399
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 9 نفر
بازديدهاي ديروز : 7 نفر
كل بازديدها : 8,218 نفر
بازدید این ماه : 115 نفر
بازدید ماه قبل : 500 نفر
کل نظرات : 0 عدد
كل مطالب : 98 عدد
كل اعضا : 0 عدد
افراد آنلاین : 1 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک