شرکت اینتن
قالب وبلاگ
جستجو

آیا دندان‌های شما شکسته و یا کامل از بین رفته است؟ آیا از دندان‌های مصنوعی استفاده می‌کنید؟ دوست دارید فقط در یک روز تمام دندان‌هایتان به حالت اول خود برگردد؟
با ایمپلنت یک روزه تمام مشکلات شما انجام می‌شود. ایمپلنت، مناسب کسانی است که تعدادی یا همه دندان های خود را از دست داده‌اند. یکی از مزیت های ایمپلنت در این است که باعث تحلیل رفتن استخوان‌ فک نمی‌شوند. مشکلی که دندان مصنوعی برای شما به وجود می‌آورده است.
دندان های مصنوعی علاوه بر تحلیل رفتن استخوان فک، از لحاظ روانی، بیمار را تحت تأثیر قرار می‌دهد. همچنین خوردن غذا نیز با استفاده از دندان مصنوعی سخت می‌شود. اما با پدید آمدن ایمپلنت تمام این موانع را کنار زده است.

همچنین بخوانید: طول عمر ایمپلنت دندان چقدر است؟

ایمپلنت یک روزه


ادامه مطلب

درباره : اینتن , سیمادنت کلینیک ,
بازدید : 38
[ شنبه 04 مرداد 1399 ] [ شنبه 04 مرداد 1399 ] [ sherafati ]

ساندویچ پانل دیواری و اطلاعات مربوط به قیمت و نمونه‌های متفاوت آن از موضوعاتی است که قصد داریم در مقاله امروز به بررسی آن بپردازیم. اصولا در زمینه مسکن و ساخت سازه‌های مسکونی، اداری و نمونه‌های و ساختارهای بسیار زیادی به منظور تکمیل این سازه‌ها استفاده می‌شود. به مرور زمان نمونه و ساختارهای متفاوتی وارد بازار می‌شود.

ساندویچ پانل جزو یکی از مواردی است که از زمان نسبتا طولانی تا به امروز به عنوان یکی از گزینه‌های کاربردی در ساخت سازه‌های اداری، مسکونی و... مورد استفاده قرار گرفته است. به همین دلیل در مقاله امروز تصمیم گرفتیم به بررسی نمونه‌های مختلف ساندویچ پانل و عملکرد آن به طور گسترده بپردازیم. همچنین قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری از دیگر اطلاعاتی است که می‌خواهیم در مقاله امروز به بررسی آن بپردازیم.

همچنین بخوانید: قیمت روز ساندویچ پانل دیواری

قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل دیواری



ادامه مطلب

درباره : اینتن , کارن پنل ,
بازدید : 39
[ شنبه 04 مرداد 1399 ] [ شنبه 04 مرداد 1399 ] [ sherafati ]

آیا سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و پروژه‌های اقتصادی مربوط به آن عملی قانونی به حساب می‌آید؟

سوالی که بسیاری از تازه واردها در دنیای ارز دیجیتال و اقتصاد نوین ممکن است به ذهنشان خطور کند. ساختار ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین و یا سایر نمونه‌های مشابه به آن ساختاری جدید و در عین حال جذاب است.

همین موضوع باعث شده تا بسیاری از کاربران و سرمایه گذاران ریسک پذیر اقدام به سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و پروژه‌های مشابه به آن کنند. سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال و قانونی بودن آن یکی از موضوعاتی است که ذهن بسیاری از کاربران را به خود درگیر کرده است. البته این سوال بیشتر برای افراد تازه کار ساکن در کشورهای در حال توسعه پیش می‌آید. دلیل این موضوع نیز جدید و تا حدودی ناشناخته بودن سرمایه گذاری در این زمینه است.

به همین دلیل در این مقاله تصمیم گرفتیم تا اطلاعات کلی درباره ارز دیجیتال و همچنین قانونی و یا غیر قانونی بودن فرایند خرید و فروش بیت کوین بپردازیم. با مطالعه این مقاله تا حدود بسیار زیادی ابهامات موجود برای سرمایه گذاری در این زمینه به میزان بسیار زیادی برای شما برطرف خواهد شد. ادامه مقاله را از دست ندهید.

همچنین بخوانید: اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال

خرید و فروش ارز دیجیتال



ادامه مطلب

درباره : اینتن , دیجی اکسچنج ,
بازدید : 48
[ شنبه 21 تیر 1399 ] [ شنبه 21 تیر 1399 ] [ sherafati ]

ساندویچ پانل دارای مزایای زیادی است به طوری که امروزه در اغلب موارد برای اجرای سالن های صنعتی با ساندویچ پانل بکار می رود. از جمله مزایای این مصالح ساختمانی پرکاربرد می توان به سرعت در اجرا، مقرون به صرفه بودن، وزن سبک، قابلیت ضد زلزله، اجرا در تمام فصول سال، قابلیت استفاده برای دفاتر اداری بزرگ، پروژه های عمرانی و پلان های معماری اشاره کرد.

اجرای سوله و سالن صنعتی با ساندویچ پانل

برای ساخت دیوارهای سوله های صنعتی و همچنین کارخانه های تولیدی و برای انبارهای بزرگ می توان از ساندویچ پانل استفاده کرد. ساندویچ پانل کارن دارای انواع مختلف ساندویچ پانل دیواری و ساندویچ پانل سقفی است و برای تولید انواع ساندویچ پانل از ماشین آلات پیشرفته اروپایی استفاده می‌شود تا کیفیت آن بسیار مطلوب باشد، ساندویچ پانل های ارائه شده در این سایت دارای گواهینامه استاندارد هستند که استفاده از آن در اجرای سالن های صنعتی دارای مزایای بسیار زیاد خواهد بود.

ساندویچ پانل های ارائه شده در این سایت از نظر کیفیت ورقی که در آنها به کار رفته و همچنین عایق و رنگ با نمونه های خارجی رقابت می کند. برای اجرای سالن های صنعتی با ساندویچ پانل بر اساس کیفیت آب و هوای منطقه از انواع ساندویچ پانل استفاده می‌شود. ساندویچ پانل برای سقف یا دیوار ها و جاهای دیگر سالن های صنعتی به کار برده می شود.

ضخامت مدل های به کار رفته بین ۴ تا ۱۰ سانتیمتر خواهد بود. از دیگر کاربردهای ساندویچ پانل می‌توان به سردخانه ها به علت عایق بندی مناسب آنها، کانتینرهای چند لایه، واحدهای امداد نجات، درمانگاه‌ها و بیمارستان‌های صحرایی، سقف های کاذب و انواع کانکس ها اشاره کرد که برای هوای شرجی گزینه بسیار خوبی هستند. اگر قصد خرید ساندویچ‌ پنل از سایت کارن پنل را دارید برای مشاوره قیمت ساندویچ پانل و شرایط اجرای ساندویچ پانل توسط تیم متخصص می توانید با همکاران ما در بخش فروش سایت با شماره ۷۲۴۵۴-۰۲۱ تماس برقرار کنید.

همچنین بخوانید: سبک سازی ساختمان با ساندویچ پانل

اجرای سالن های صنعتی با ساندویچ پانل



ادامه مطلب

درباره : اینتن , کارن پنل ,
بازدید : 38
[ سه شنبه 10 تیر 1399 ] [ سه شنبه 10 تیر 1399 ] [ sherafati ]

تولد از آن دسته از مراسمات میباشد که برگزاری آن علاوه بر ریزه کاری ها و پیچیدگی هایی که دارد، تا حد بسیار زیادی برای اعضای خانواده و دوستان و نزدیکانی که در هر چه بهتر برگزار شدن تولد نقش مستقیم دارند زیبا و خاطره انگیز می باشد.

در نظر داشته باشید که علاوه بر فراهم کردن اقلام و وسایلی که برای برگزاری تولد نیاز هست باید همه کارهایی که انجام می شود بصورت نا محسوس انجام شود تا عزیزی که قرار است برای او جشن تولد گرفته شود را تا حد بسیار زیادی غافلگیر و سورپرایز نمائید.

همچنین بخوانید: وسایل تزیینی تولد برای مراسمات

فروش تم تولد



ادامه مطلب

درباره : اینتن , چاپ دیبا ,
بازدید : 44
[ سه شنبه 10 تیر 1399 ] [ سه شنبه 10 تیر 1399 ] [ sherafati ]

خرید و قیمت خانه در ترکیه 2020 و سال های اخیر رونق چشمگیری داشته است. قیمت خانه در ترکیه بستگی به موقعیت جغرافیایی، متراژ خانه، فاصله آن از وسایل حمل و نقل عمومی و ... دارد. دولت ترکیه تسهیلات ویژه ای برای خرید ملک در ترکیه در نظر گرفته و قوانین خاصی را نیز وضع کرده که باید از آن اطلاع داشته باشید. ترکیه دارای مکان های دیدنی و آب و هوای مطبوع و سواحلی زیبا می باشد که باعث شده صنعت گردشگری آن در دنیا زبانزد باشد و افراد بسیاری را برای مهاجرت به استانبول و ترکیه راغب نماید.

خرید خانه و قیمت خانه در ترکیه 2020

ترکیه در سال های اخیر رشد اقتصادی قابل توجهی داشته است و با توجه به پیشینه غنی و طبیعت فوق العاده ای که دارد، مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران خارجی قرار گرفته است. موقعیت این کشور چه از نظر تجارت و چه از نظر سیاحت باعث شده سرمایه گذاران خارجی بخواهند تعطیلات و یا امور تجاری خود را در ترکیه پیش ببرند.

البته دولت ترکیه محدودیت هایی برای خرید خانه در ترکیه وضع کرده است. برای مثال مجوز خرید ملک در روستاها و اطراف مناطق روستایی به خارجی ها داده نمی شود. اما این موضوع برای سرمایه گذاران زیاد مهم نیست. زیرا آن ها بیشتر در مناطق شهری که آپارتمان ها و ویلاهای لوکس دارد، خانه و ملک می خرند. با خرید ملک در استانبول ترکیه می توان درخواست اقامت در ترکیه را نمود که آن نیز شرایط ویژه و خاص خود را دارد.

همچنین بخوانید: بهترین روش های دریافت اقامت ترکیه

قیمت خانه در ترکیه 2020



ادامه مطلب

درباره : اینتن , لیان استانبول ,
بازدید : 32
[ سه شنبه 10 تیر 1399 ] [ سه شنبه 10 تیر 1399 ] [ sherafati ]

زیبایی دندان ها در زیبا بودن لبخند شما بسیار موثر است. گاهی دندان ها به صورت ارثی و گاهی بر اثر بیماری ها و پوسیدگی نامرتب هستند که با استفاده از ارتودنسی این مشکل حل می شود. ارتودنسی پلاستیکی یک نوع ارتودنسی است که بیشتر برای افراد جوان و بزرگسال استفاده می شود چرا که این نوع ارتودنسی شفاف بوده و مانند دیگر ارتودنسی ها هنگام صحبت کردن نمایان نمی شود. این ارتودنسی از جدیدترین نوع ارتودنسی می باشد. به ارتودنسی پلاستیکی، ارتودنسی نامرئی نیز می گویند. تمامی این نام ها به دلیل شفاف بودن آن است.

ارتودنسی پلاستیکی

 



ادامه مطلب

درباره : اینتن , سیمادنت کلینیک ,
بازدید : 48
[ دوشنبه 09 تیر 1399 ] [ دوشنبه 09 تیر 1399 ] [ sherafati ]

سقف حیاط خلوت و سقف پاسیو یکی از تجهیزات مهم در پوشش های نورگیر به شمار می آید که امروزه برای ساختمان ها و خانه های مسکونی که فضای پاسیو و حیات خلوت دارند، بسیار کاربردی می باشد. سقف های حیاط خلوت دارای انواع مختلفی هستند و می توانند در طرح ها و رنگ های مختلفی اجرا شوند. در صورتی که شما نیز به دنبال خرید سقف حیاط خلوت در تهرانپارس و شرق تهران هستید می توانید با سایت پوشش ساز در ارتباط باشید.

لازم به ذکر است که تیم پوشش ساز به ارائه با کیفیت ترین انواع نورگیر سقفی و نورگیر حبابی می پردازد و به تمامی مناطق تهران فروش و ارسال خواهد داشت. با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

معرفی سقف حیاط خلوت

اگر شما هم قصد دارید یک قسمت پاسیو درست کنید و یا در حیاط خود محلی را برای استراحت انتخاب کرده اید و قصد دارید آن را از آفتاب حفظ کنید، سقف حیاط خلوت یکی از تجهیزاتی است که به آن نیاز خواهید داشت.

سقف های حیاط خلوت از تجهیزاتی هستند که جزو پوشش های ساختمانی دسته بندی می شوند و می توانند در طراحی ها و انواع مختلفی ساخته شوند. این نوع از تجهیزات امروزه به خصوص در اماکن مسکونی که فضای آن بسته است، بسیار کاربرد داشته و می تواند با توجه به دکوراسیون ساختمان و حیاط شما ساخته شود.

سقف حیاط خلوت در تهرانپارس

ادامه مطلب

درباره : اینتن , پوشش ساز ,
بازدید : 95
[ دوشنبه 09 تیر 1399 ] [ دوشنبه 09 تیر 1399 ] [ sherafati ]
با توجه به این که ارزهای دیجیتالی در حال حاضر در بسیاری از کشورها همچون ایران بسیار پر طرفدار شده اند، طبیعتاً افراد زیادی به دنبال اطلاع از نحوه تبدیل دوج کوین به ریال می باشند. تبدیل دوج کوین نیز همانند دیگر انواع ارز دیجیتال امروزه حائز اهمیت شده است. از این رو ما سعی کرده ایم در ادامه این مقاله در این خصوص بیشتر صحبت کنیم. همچنین توجه داشته باشید که شما می توانید با مراجعه به سایت دیجی اکسچنج نیز به راحتی در خصوص نحوه تبدیل این ارز دیجیتالی به ریال اطلاعاتی به دست آورید.
 

در مورد دوج کوین چه می دانید؟

 
وجود انواع مختلف ارزهای دیجیتالی در بازار امروز موجب شده است که بسیاری از افراد با این ارزها آشنا شده و بخواهند در خصوص آن اطلاعاتی به دست آورند. در این بین باید بدانید دوج کوین نیز یکی از ارزهای دیجیتالی پرکاربرد بوده که در واقع به عنوان یک شوخی در ۶ دسامبر سال ۲۰۱۳ با قیمت پایینی وارد دنیای ارزهای دیجیتالی شد.
 
این ارز دیجیتال با وجود این که طرفداران زیادی پیدا کرده، توانسته سرمایه بسیار زیادی جذب نماید که مهمترین دلیل این امر پایین بودن قیمت دوج کوین می باشد. توجه داشته باشید این ارز دیجیتالی بر پایه لایت کوین ساخته شده و بیشتر ایده ‌ها و کدهایی که برای ساخت آن استفاده می شود برگرفته شده از لایت کوین است که اندکی در آن تغییری ایجاد شده است. این ارز رمز پایه، در بین کاربران شبکه‌ های مختلف اجتماعی شناخته شده است که با حمایت از افراد می تواند امکان خرید هایی با مبالغ کمتر را فراهم کند.
 
 
تبدیل دوج کوین به ریال
 


ادامه مطلب

درباره : اینتن , دیجی اکسچنج ,
بازدید : 40
[ دوشنبه 09 تیر 1399 ] [ دوشنبه 09 تیر 1399 ] [ sherafati ]

این روزها وجود مهمان ناخوانده‌ای به نام کرونا زندگی روزمره را دچار تغییرات بسیاری کرده است. یکی از مهمترین بخش‌هایی که در روزهای کرونایی دچار تغییرات شده است، دندانپزشکی  است. با توجه به شرایط موجود سوالی که ذهن بسیاری از مخاطبان را درگیر خود کرده است این است که چگونه می‌توان در دوران کرونا از خدمات یک متخصص دندانپزشکی یا ارتودنسی استفاده کرد؟ چه خدماتی را بدون نگرانی از خطر می‌توان دریافت کرد؟ برای یافتن پاسخ به این پرسش‌ها با ما همراه باشید.

در دوران کرونا چطور به دانپزشکی مراجعه کنیم



ادامه مطلب

درباره : اینتن , داوودیان ,
بازدید : 31
[ یکشنبه 08 تیر 1399 ] [ یکشنبه 08 تیر 1399 ] [ sherafati ]
.: Weblog Themes By graphist :.

:: تعداد صفحات : 10 صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 صفحه بعد

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
آخرين مطالب
ویزای کار کانادا تاریخ : دوشنبه 17 آذر 1399
درباره اوکراین بیشتر بدانیم تاریخ : دوشنبه 17 آذر 1399
کانکس اجرا در محل تاریخ : چهارشنبه 12 آذر 1399
آسانترین راه مهاجرت به کانادا تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1399
بهترین شرکت مهاجرت به کانادا تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1399
ایمپلنت دندان نیش تاریخ : دوشنبه 10 آذر 1399
انجام لمینت دندان در سنین پایین تاریخ : دوشنبه 10 آذر 1399
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 6 نفر
بازديدهاي ديروز : 7 نفر
كل بازديدها : 8,215 نفر
بازدید این ماه : 112 نفر
بازدید ماه قبل : 497 نفر
کل نظرات : 0 عدد
كل مطالب : 98 عدد
كل اعضا : 0 عدد
افراد آنلاین : 2 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک