شرکت اینتن
قالب وبلاگ
جستجو

لمینت دندان قبل و بعد یکی از شیوه های نوین درمانی است که در دسته دندانپزشک زیبایی قرار دارد. در سال های اخیر بسیاری از افراد برای درمان مشکلات مختلف دندانی خود به این شیوه درمانی روی آورده اند. مهمترین ویژگی مثبت درمان نافرمی های دندانی با روش لمینت سرعت بالا و کارآمدی ویژه این روش می باشد. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر شما را با لمینت دندان قبل و بعد آشنا کنیم.

لمینت دندان و تاثیر آن بر زیبایی لبخند شما

همه ما ذاتا به دنبال زیبایی هستیم. گاهی مشکلاتی ایجاد می شود که در طول زمان ممکن است، زیبایی را دچار اختلال کند. این موضوع در خصوص زیبایی دندان ها نیز وجود دارد. شکستگی دندان، کج شدن و نافرمی دندان ها و …. از جمله مواردی هستند که زیبایی لبخند را از شما خواهند گرفت. در این شرایط اگر در زمان مناسبی اقدام کنید، شما می توانید از روش ارتودنسی استفاده کنید. اما اگر سن شما افزایش پیدا کرده و روش ارتودنسی چندان برای تان کارآمد نیست و یا مشکل شما جزئی بوده و نیاز به ارتودنسی وجود ندارد، شما در این حالت می توانید از روش لمینت دندان استفاده کنید. لمینت در واقع شبیه به یک پوسته هم رنگ دندان بوده که از جنس کامپوزیت یا سرامیک می باشد. این پوسته پس از قالب گیری از دندان ها ساخته شده و توسط مواد مخصوص روی دندان ها نصب می شود و در نهایت می توانید لبخند زیبایی را به عزیزانتان هدیه کنید.

لمینت دندان قبل و بعد



ادامه مطلب

درباره : اینتن , دکترفرهنگی ,
بازدید : 114
[ چهارشنبه 05 آذر 1399 ] [ چهارشنبه 05 آذر 1399 ] [ sherafati ]

امروز در این مطلب قصد داریم تا شما را با شیوه های درمان تحلیل لثه با روش طب سنتی آشنا کنیم. اگر چه اولین توصیه ما به شما مراجعه به یک دندانپزشک زیبایی ماهر است. اما شما در صورت لزوم می توانید از روش های طب سنتی و خانگی نیز برای درمان تحلیل لثه های تان کمک بگیرید. ما به شما بهترین شیوه های درمان را معرفی خواهیم کرد.

علل تحلیل لثه و روش های درمان تحلیل لثه با روش طب سنتی

به طور کلی دلایل بسیاری برای تحلیل لثه ها وجود دارد. از جمله مهمترین عوامل تحلیل لثه می توانیم به مواردی همچون مسواک نزدن مرتب و به موقع، عدم رعایت بهداشت دهان و دندان، مصرف دخانیات و اعتیاد، عوامل ارثی و ژنتیکی و … اشاره کرد. البته در صورت بروز مشکلات التهاب و تحلیل لثه جای هیچگونه نگرانی وجود ندارد. شما می توانید از شیوه های مختلفی برای درمان تحلیل لثه استفاده کنید. اگر تحلیل لثه ها روی زیبایی دندان ها تاثیر منفی بگذارد، ما به شما مراجعه به یک دندانپزشک زیبایی و کمک گرفتن از او نیز می تواند به شما کمک بسیاری بکند. در صورت بروز هرگونه مشکلات دندانی در اثر تحلیل لثه ها در نهایت شما باید از روش های کامپوزیت دندان یا لمینت دندان برای ترمیم دندان ها استفاده کنید. برای این کار می توانید به بهترین دندانپزشک تهران مراجعه نمایید. اما در این مقاله قصد داریم تا درباره شیوه های درمان تحلیل لثه ها با روش طب سنتی صحبت کنیم. شما برای درمان پزشکی مشکل های دندان تان می توانید به بهترین دندانپزشک زیبایی در غرب تهران مراجعه نمایید.

1- درمان تحلیل لثه با نمک دریا

راهکارهای متنوعی برای درمان تحلیل لثه با روش طب سنتی وجود دارد. یکی از راه های بسیار آسان و در دسترس، استفاده از نمک دریا و شستشوی دهان و لثه با آن است. برای این کار تنها کافی است مقداری نمک دریایی حدود 1 قاشق غذاخوری را در یک لیوان آب گرم حل کرده و سپس در دهان خود به مدت 15 تا 20 ثانیه قرقره کنید. این کار را باید به صورت مداوم و هر روزه انجام دهید. در نهایت شما شاهد کاهش التهاب، درد و تورم لثه ها خواهید بود.

درمان تحلیل لثه با روش طب سنتی



ادامه مطلب

درباره : اینتن , وست ادوایزر ,
بازدید : 27
[ چهارشنبه 05 آذر 1399 ] [ چهارشنبه 05 آذر 1399 ] [ sherafati ]

علائم عفونت ایمپلنت دندان شامل موارد خاصی است که با مشاهده آنها لازم است شما توسط یک دندانپزشک مجرب درمان شوید. علائم عفونت ایمپلنت دندان می تواند شامل درد در ناحیه عفونت، قرمزی و بیماری های لثه در این ناحیه و …. باشد. در ادامه برای آشنایی بیشتر با این مبحث و بررسی علائم عفونت ایمپلنت دندان با ادامه مقاله همراه ما باشید.

ایمپلنت دندان ها

ایمپلنت دندان از مدرن ترین و بهترین روش های دندانپزشکی برای جایگزینی دندان های از دست رفته است. در واقع ایمپلنت قطعه ای از جنس تیتانیوم خالص است که با بدن سازگار بوده و به صورت یک میله در لثه ها به جاری ریشه دندان جایگذاری می گردد.

پس از کاشت این قطعه، با گذشت یک دوره زمانی برای جوش خوردن قطعه با استخوان فک، تاج و روکش روی ایمپلنت سوار شده و دندان مصنوعی ایجاد می شود.

این روش امروزه به عنوان موفق ترین و رایج ترین روش در سراسر جهان استفاده می شود و شما می توانید دندان های از دست رفته خود را با ایمپلنت های مصنوعی که محکم در فک بیمار ثابت می شود، پر کنید. لازم به ذکر است که طول دوره درمان این روش می تواند 4 الی 9 ماه طول بکشد.

علائم عفونت ایمپلنت دندان



ادامه مطلب

درباره : اینتن , وست ادوایزر ,
بازدید : 71
[ چهارشنبه 05 آذر 1399 ] [ چهارشنبه 05 آذر 1399 ] [ sherafati ]

لمینت برلیانس یکی از بهترین و بی نظیرترین انواع لمینت های مورد استفاده در سال های اخیر می باشد که امروزه بسیاری از مردم به دنبال راهنمای استفاده از آن هستند. این مدل از لمینت دارای مزیت های بالایی می باشد.

لمینت برلیانس چیست؟

آیا شما نیز به دنبال راهنمای استفاده از بهترین و باکیفیت ترین لمینت برلیانس هستید؟ آیا می دانید که این مدل از ایمپلنت ها چه مزیت ها و فوایدی را دارد؟ از شما می خواهیم که مقاله ما را تا آخر همراهی نموده و از این طریق اطلاعات بسیار جالبی را در مورد لمینت های برلیانسی به دست آورید.

لمینت های برلیانسی از محبوب ترین انواع لمینت های مورد استفاده در بسیاری از کشورها می باشد که در سال های اخیر توجه بسیاری از مردم را به سوی خود جلب کرده است. این مدل از لمینت می تواند زیبایی بسیار باشکوهی را برای شما به ارمغان آورد. در ادامه مقاله سعی بر آن داریم تا در مورد مرحله کار درمان لمینت های برلیانسی و نکاتی که بایستی دندانپزشک به آن توجه کند، توضیحات بیشتری را به حضورتان ارائه دهیم. با ما همراه باشید.

لمینت برلیانس چیست و چه مزایایی دارد؟



ادامه مطلب

بازدید : 43
[ چهارشنبه 05 آذر 1399 ] [ چهارشنبه 05 آذر 1399 ] [ sherafati ]

کار در کانادا یکی از بهترین فرصت ها برای دستیابی به یک زندگی ایده آل در یک کشور ثروتمند، قدرتمند، با ثبات اقتصادی و مهاجر پذیر است. به طور کلی برای مهاجرت به کانادا باید ابتدا با روش های مهاجرتی کاری به این کشور، وضعیت کار در کانادا، لیست مشاغل مورد نیاز این کشور و کاریابی آشنا شوید که در این مقاله به طور مختصر به تمام این موارد می پردازیم.

مهاجرت به کانادا

کانادا یک کشور ثروتمند، مرفه، مدرن و با ظرفیت های بسیار برای مهاجر پذیری است که از یک دهه قبل توجه بسیاری از ایرانیان برای اقامت و زندگی در این کشور را جلب کرده است. شرایط اقتصادی مناسب، جمعیت پایین و قوانین مشخص مهاجر پذیری در این کشور سبب شده است تا از طرق مختلف مانند موارد زیر، بتوان به این کشور مهاجرت نمود:

مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه گذاری

مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل

مهاجرت به کانادا از طریق کار

مهاجرت به کانادا از طریق اخذ تابعیت و تولد

مهاجرت به کانادا از طریق ازدواج

مهاجرت به کانادا عنوان افراد هنرمند و فوق موفق

کار در کانادا


ادامه مطلب

درباره : اینتن , وست ادوایزر ,
بازدید : 45
[ چهارشنبه 05 آذر 1399 ] [ چهارشنبه 05 آذر 1399 ] [ sherafati ]

در این مقاله سعی داریم به همه سوال های شما در مورد روش های مهاجرت به کانادا و شرایط آن  پاسخ دهیم از جمله ویزای تحصیلی کانادا ۲۰۲۰ , مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل , امتیاز بندی مهاجرت به کانادا 2020 , مهاجرت به کانادا از طریق کار 2020 , امتیاز ساسکاچوان 2020 , امتیاز بندی کبک 2020 اگر سوال دیگری در ذهنتان دارید خوشحال می شیم در نظرات پاسخ بدهیم.

 زمانی که صحبت از کار و زندگی در خارج از کشور می شود، از جمله اولین کشورها برای اکثر افراد، بررسی روش های مهاجرت به کانادا است زیرا افرادی که به روش مهارت به کانادا می پردازند می دانند که کانادا فرصت های بی شماری برای بهبود کیفیت زندگی و موقعیت های شغلی هر شخص را مقابل آن قرار می دهند شهرهای کانادا در ده رتبه برتر لیست های بهترین شهرهای جهان برای زندگی وجود دارد.در واقع بیش از 40 روش مهاجرت به کانادا وجود دارد که ما به بخشی از آنها اشاره خواهیم کرد. در این مقاله به روش های مهاجرت به کانادا در 2020 نیز می پردازیم.

1- روش های مهاجرت به کانادا از طریق نیروی متخصص یا (اکسپرس انتری):

روش های مهاجرت به کانادا از طریق نیروی متخصص یا اکسپرس انتری از سال 2015 توسط دولت کانادا برای مهاجرینی که قصد مهاجرت به کانادا را دارند قرار داده شده است که جایگزین روش اسکیل ورکر قدیم شده است. در واقع این روش مهاجرتی یک نوع سیستم امتیاز بندی محسوب می شود که در این سیستم براساس میزان امتیاز که شامل سن، تحصیلات، سابقه ی کار، مهارت زبان، داشتن اقوام و شرایط همسر،متقاضیان انتخاب می کنند. برای ورود به سیستم انتخابی، یک امتیاز پایه قرار داده شده است که پس از اخذ 67 امتیاز پایه شما وارد سیستم اکسپرس انتری پول می شوید. پس از ورود به سیستم امتیازی اکسپرس انتری، امتیازات فرد به شکل دیگری محاسبه خواهند شد که باز هم برگرفته از سن، تحصیلات، سابقه کار، زبان انگلیسی یا فرانسه و داشتن خواهر یا برادر و شرایط همسر خواهد بود. امتیاز بندی اکسپرس انتری از سال 2017 تا 2019 به شکل زیر می باشد.



ادامه مطلب

درباره : اینتن , وست ادوایزر ,
بازدید : 28
[ چهارشنبه 05 آذر 1399 ] [ چهارشنبه 05 آذر 1399 ] [ sherafati ]

 تجربه مهاجرت به کانادا، یکی از تجارب لذت بخش و جالب هر فردی در زندگی می تواند باشد که به قصد تحصیل، کار و یا زندگی به این کشور سفر می کند. اگرچه با توجه به هدف فرد و شرایط موجود، مهاجرت او ممکن است موقتی یا دائمی باشد؛ اما آنچه که مهم است تجربیاتی است که این شخص باید قبل از هر اقدامی از آن ها آگاه باشد و مطالعه کافی در این زمینه و پرس و جو از افرادی که هم اکنون در آن کشور به سر می برند؛ کاری مهم و موثر برای تصمیم او است. در این مقاله قصد داریم تا بخشی از تجربیاتی که دیگران از مهاجرت به کانادا کسب کرده اند با شما در میان بگذاریم ؛ با ما تا پایان این متن همراه باشید.

 

نکات مطرح در تجربه مهاجرت به کانادا

تجربه زندگی در یک کشور دیگر مثل کانادا همانطور که می تواند برای یک فرد جالب و هیجان انگیز باشد اما با مشکلاتی نیز همراه است. تصمیم گیری برای این امر کاری بس دشوار بوده و باید با آگاهی کامل نسبت به جوانب آن و شناخت کامل از کشور کانادا ( فرهنگ، آب و هوا و شرایط زندگی و کاری و تحصیلی و … ) برای مهاجرت ( دائمی یا موقت) اقدام کرد. استفاده از تجربه مهاجرت به کانادا دیگران می تواند به شما در تصمیم گیری و ادامه این مسیر انتخابی برای زندگیتان کمک شایانی کند.
 
تجربه مهاجرت به کانادا


ادامه مطلب

بازدید : 34
[ چهارشنبه 05 آذر 1399 ] [ چهارشنبه 05 آذر 1399 ] [ sherafati ]

هزینه ساخت سردخانه با ساندویچ پانل با توجه به محیط و ابعاد سردخانه می تواند رنج متفاوتی داشته باشد. امروزه سردخانه ها نقش مهمی در تامین و سالم ماندن مواد غذایی، گوشت و میوه ها دارند که با توجه به نوع کاربری آنها می توان این سازه ها را با کمک ساندویچ پانل ها طراحی و اجرا کرد. ساندویچ پانل ها انواع مختلفی دارد که در این مقاله به معرفی آنها، ساخت سردخانه با ساندویچ پانل و هزینه آن می پردازیم.

کاربرد انواع ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ها در واقع سازه های سه لایه ای هستند که از ورق فولادی و هسته میانی تشکیل شده اند. این نوع از سازه ها امروزه جایگزین مصالح سنتی مانند آجر و سیمان شده اند که نسبت به آنها مزایای قابل توجهی دارند.

از جمله مزایای ساندویچ پانل می توان به اجرای ساندویچ پانل به صورت سریع و راحت، وزن سبک، قیمت مناسب، انعطاف پذیری و نرم بودن و ... اشاره نمود. این نوع از سازه ها از سه لایه با ورق های گالوانیزه با خاصیت ضد خوردگی ساخته شده اند که می توانند در عین سبکی، استحکام خود را نیز حفظ نمایند.

لازم به ذکر است که عایق میانی این سازه از جنس پلی یورتان، پلی استایرن، پشم سنگ و ... تهیه شده است که می تواند ساندویچ پانل ها را در برابر حرارت عایق کند. به طور کلی دو مدل ساندویچ پانل وجود دارد که در مدل ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری در دیواره و سقف اسفاده می شود. اما با توجه به نوع کاربرد و مواد و عایق میانی ساندویچ پانل ها می توان مدل های متنوعی از ساندویچ پانل را تهیه و تولید کرد که یکی از انواع آنها به اسم ساندویچ پانل سردخانه ای شناخته می شود.

همچنین بخوانید: ساندویچ پانل دیواری و مزایای استفاده از آن

هزینه ساخت سردخانه با ساندویچ پانل



ادامه مطلب

درباره : اینتن , کارن پنل ,
بازدید : 39
[ سه شنبه 04 آذر 1399 ] [ سه شنبه 04 آذر 1399 ] [ sherafati ]

کاربرد بالن تبلیغاتی

امروزه بسیاری از برندهای معتبر و صاحبان مشاغل برای توسعه و پیشرفت شغلی خویش و همچنین افزایش درآمد و کسب سهم قابل توجهی از سهم بازار از تمامی ظرفیت ها در عرصه تبلیغات بهره می برند که این امر سبب می گردد تا بتوانند برند و نام تجاری خویش را به عموم مردم و همچنین مصرف کنندگان محصولات خویش معرفی نمایند.

لذا در میان انبوهی از جنبه های متنوع تبلیغات اعمم از بیلبورد تبلیغاتی، چاپ کاتولوگ و بروشور، چاپ بادکنک تبلیغاتی و … یکی از بهترین تبلیغات که بیشترین تاثیر را روی مخاطب خواهد گذاشت تولید و نصب بالن تبلیغاتی می باشد.

لازم به توضیح است برای سفارش بالن تبلیغاتی، شما عزیزان می توانید هر آنچه که در ذهن دارید و قرار است روی بالون تبلیغاتی چاپ شود اعم از متن، لوگو و عکس به متخصصین ما در امر بالن تبلیغاتی سپرده تا با بهترین کیفیت بالن تبلیغاتی مد نظر شما عزیزان تولید و در محل مورد نظرتان نصب گردد.

حال با توجه به مطالب فوق باید اذعان نمائیم که برای تولید بالن تبلیغاتی هرگونه شکل و مدل خاصی که در نظر دارید را می توانید سفارش داده تا بسته به نیاز تبلیغاتی شما و همچنین به صورت کاملا اختصاصی تیم حرفه ای و مجرب شرکت دیبا در زمینه بالن تبلیغاتی تولید نماید.

سفارش ساخت بالن تبلیغاتی شیک

شایان ذکر است کاربرد بالن تبلیغاتی برای مصارف کوناگون و در زمینه های متفاوت می باشد که با توجه به نوع مصرف شما سروران، باید از مدل های متنوع و مورد نیاز شما، تولید انجام پذیرد. مثلا در نظر بگیرید که شما قصد دارید در یک نمایشگاه از بالن های بادی برای ایجاد یک کانتر فروش استفاده نمائید که این نوع از بالن با توجه به موقعیت مکانی و نیاز شما به صورت مسقف تولید خواهد شد تا شما عزیزان بتوانید محصول و کالای مورد نظر خویش را در کانتر ساخته شده به مشتریان خویش عرضه نمائید.

و یا قصد دارید بالن تبلیغاتی در ارتفاع 30 الی 50 متری از فروشگاه یا محلی که شما مد نظرتان می باشد در آسمان به صورت ثابت نصب گردد، که این مورد نیز به صورت گرد، مربع یا بیضی شکل و یا هر نوع شکلی که شما مد نظرتان باشد تولید شده و تیم بالن تبلیغاتی شرکت دیبا این بالن های گازی را در محل شما با استفاده از گاز هیدروژن در ارتفاع مورد نظر شما نصب می نمایند.

همچنین بخوانید: چاپ بادکنک تبلیغاتی در شهرها

سفارش ساخت بالن تبلیغاتی



ادامه مطلب

درباره : اینتن , چاپ دیبا ,
بازدید : 45
[ سه شنبه 04 آذر 1399 ] [ سه شنبه 04 آذر 1399 ] [ sherafati ]

کانادا از مهاجرپذیر ترین کشور های دنیا است که روش های متعددی برای ورودی به این کشور وجود دارد. شرایط گرفتن اقامت کانادا با توجه به نوع ویزا و روش مهاجرتی برای افراد متفاوت است. به عنوان مثال مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل، نیاز به پذیرش و تمکن مالی و سطح مناسبی از زبان وجود دارد اما در روش سرمایه گذاری، داشتن هزینه لازم برای سرمایه گذاری مهم است. در این مقاله بیشتر در مورد روش های مهاجرتی و شرایط آن می پردازیم.

مهاجرت به کانادا

برخلاف کشور آمریکا که رفته رفته در سال های اخیر سیاست های ضد مهاجرتی در آن به خصوص در برابر ایرانیان افزایش یافته است، کانادا اما کشوری است که پایه و بنای آن بر مهاجرت نهاده شده و به عنوان دومین کشور بزرگ دنیا، همواره راه را برای مهاجران قانونی باز گذاشته است.
این کشور در شمال قاره آمریکا از 10 استان و 3 قلمرو تشکیل شده است که پایتخت آن اتاوا و بزرگترین شهر آن، تورنتو می باشد. حکومت در این کشور از نوع دموکراسی پارلمانی فدرال می باشد. جالب است بدانید که این کشور هفته گذشته اعلام کرد که در طول سه سال آینده قرار است بیش از 1 میلیون و 200 هزار مهاجر را بپذیرد که این رقم عدد بزرگی نسبت به سال های قبل آن است.

شرایط گرفتن اقامت کانادا

راه های مهاجرت به کانادا

برای مهاجرت به کانادا، راه های مختلفی وجود دارد که اگر بخواهیم به مهم ترین آنها اشاره کنیم، می توان گفت:

1- اکسپرس اینتری:

اکسپرس اینتری یک برنامه برای افراد متخصص است که می تواند به افراد پذیرفته شده، اقامت تعلق بگیرد. این نوع روش مهاجرتی بر پایه سیستمی با همین نام است که فاکتور های متعددی از جمله سن، تحصیلات، دانش زبان انگلیسی یا فرانسوی و … در آن وجود دارد.

2- برنامه های استانی:

برنامه استانی PNP یک برنامه مهاجرتی مختص به آن استان است که با نام PNP شناخته می شود. این برنامه برای هر استان امکان جذب نیروهای متخصص با توجه به نیاز اقتصادی و برای رفع مشکلات مشاغل را امکان پذیر می سازد.

3- تحصیل در کانادا:

کانادا را می توان از جمله کشورها با بیشترین درخواست مهاجرت تحصیلی دانست. زیرا این کشور از نظر شهریه های مناسب دانشگاهی، رنکینگ بالا در دانشگاه ها و امکان جذب دانشجویان در جامعه، رتبه بسیار خوبی دارد.

4- برنامه مهاجرتی AIP:

برنامه ای برای جذب نیروی کار در ناحیه آتلانتیک است که کارفرمایان از آن استفاده می کنند.
از ديگر راه های مهاجرت به کانادا همچنین می توان گفت:

– ویزای اسپانسری
– ویزای کار LIMA
– ویزای سرمایه گذاری
تجربه کاری
– ویزای بشردوستانه

شرایط گرفتن اقامت کانادا

آشنایی با شرایط گرفتن اقامت کانادا

شرایط گرفتن اقامت کانادا شامل یک سری شرایط خاص و شرایط عمومی می شود که متناسب با نوع و روش مهاجرتی، متفاوت است. در شرایط گرفتن اقامت کانادا به صورت عمومی می توان گفت مهم ترین شرایط سن، مدرک تحصیلی، وضعیت و نمره زبان، سابقه کار و تمکن مالی می باشند.

به عنوان مثال در روش مهاجرتی تحصیلی، سن مهم است اما در روش مهاجرتی سرمایه گذاری سن و مدرک تحصیلی اهمیت چندانی ندارد. همچنین باید گفت در روش سرمایه گذاری و کارآفرینی، مقدار سرمایه مورد نیاز حداقل 100 الی 300 هزار یورو می باشد که داشتن سابقه کار مدیریتی نیز در برخی موارد ضروری است.

شرایط گرفتن اقامت کانادا در ویزای کاری و ازدواج

در مورد شرایط گرفتن اقامت کانادا می توان گفت این روش که از روش های مهاجرتی با هزینه کمتر نسبت به سایر روش ها است، برای افرادی که دارای تخصص، دانش زبان انگلیسی و تجربه کاری می باشند، بسیار مناسب است.
در این روش مهاجرتی، شما اقامت دائم دریافت می کنید و باید از طریق سیستم اکسپرس اینتری واجد شرایط در میان متقاضیان بسیار از سایر کشورها شناخته شوید.

شرایط گرفتن اقامت کانادا

در مورد شرایط گرفتن اقامت از طریق ازدواج نیز باید به شرایط خاص این روش توجه کرد. در این روش همسر یا شوهر شما که فردی با تابعیت کانادا است و می تواند از عهده مخارج خود و شما بربیاید، درخواستی برای شما می فرستد که شما می توانید با این درخواست وارد کشور کانادا شده و ازدواج نمایید. نکات مهم این روش آن است که هر دو باید بالای 18 سال سن داشته و ازدواج به صورت حقیقی باشد. همچنین زوجین باید بتوانند ازدواج حقیقی خود را اثبات کنند. در این روش ابتدا فرد دارای 3 سال اقامت موقت بوده و پس از 3 سال از ازدواج، می تواند برای تابعیت این کشور درخواست خود را ارائه کند.

شرایط گرفتن اقامت کانادا

شرایط گرفتن اقامت در ویزای تحصیلی و سرمایه گذاری

همچنين در مورد شرایط گرفتن اقامت کانادا در روش های تحصیلی و سرمایه گذاری می توان گفت در روش تحصیلی می تواند در رده های سنی مختلف در مدرسه، کالج و دانشگاه های این کشور ثبت نام کرد. کسانی که از روش تحصیلی در دانشگاه ها فارغ التحصیل می شوند، می توانند حداکثر به مدت 3 سال و در برخی موارد 1 سال در کانادا باقی بمانند و به دنبال کار باشند. در این روش شما باید پذیرشی از مراکز آموزشی معتبر داشته باشید و با نشان دادن تمکن مالی (هزینه ای برای ساپورت خود برای یکسال) می توانید این نوع ویزا را اخذ نمایید.

شرایط اقامت از طریق سرمایه گذاری نیز بدین صورت است که افراد باید از تمکن مالی کافی برخوردار بوده و بتوانند از طریق برنامه های سرمایه گذاری در ایالت های مختلف کانادا، کسب و کار سود دهی را برپا کنند. همچنین شما می توانید مبلغ معینی را به موسسه یا دولت بدهید تا به جای شما سرمایه گذاری کند. این رقم می تواند در استان های مختلف متفاوت باشد. به عنوان مثال در ایالت کبک سرمایه گذاری باید مبلغ 1.2 میلیون دلار را به دولت کبک قرض داده و همچنین توانایی سرمایه گذاری تا 2 میلیون دلار را نیز داشته باشید. بعد از 5 سال این سرمایه به شما باز می گردد.

برای مهاجرت به کانادا می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.



درباره : اینتن , وست ادوایزر ,
بازدید : 37
[ دوشنبه 03 آذر 1399 ] [ دوشنبه 03 آذر 1399 ] [ sherafati ]
.: Weblog Themes By graphist :.

:: تعداد صفحات : 10 صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 صفحه بعد

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
آخرين مطالب
ویزای کار کانادا تاریخ : دوشنبه 17 آذر 1399
درباره اوکراین بیشتر بدانیم تاریخ : دوشنبه 17 آذر 1399
کانکس اجرا در محل تاریخ : چهارشنبه 12 آذر 1399
آسانترین راه مهاجرت به کانادا تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1399
بهترین شرکت مهاجرت به کانادا تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1399
ایمپلنت دندان نیش تاریخ : دوشنبه 10 آذر 1399
انجام لمینت دندان در سنین پایین تاریخ : دوشنبه 10 آذر 1399
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 10 نفر
بازديدهاي ديروز : 7 نفر
كل بازديدها : 8,219 نفر
بازدید این ماه : 116 نفر
بازدید ماه قبل : 501 نفر
کل نظرات : 0 عدد
كل مطالب : 98 عدد
كل اعضا : 0 عدد
افراد آنلاین : 1 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک