شرکت اینتن
قالب وبلاگ
جستجو

کفشورها اصولا در خیلی مکان ها برای رد کردن آب موجود در سطح کاربرد دارند پس تنوع در آنها امری ضروری است. کفشور ها دارای انواع مختلفی هستند. یکی از این مدل ها کفشور خطی مخفی است که در مقایسه با نمونه های قدیمی دارای مزایای بسیار زیادی است. در این مقاله انواع کفشور را معرفی می کنیم.

انواع مختلف کفشور ساختمان

کفشورها دارای جنس های مختلف و انواع مختلفی می باشند. مدل های اولیه آن با جنس پلاستیک ساخته می شد. مدت های زیادی در بازار فقط از کفشور مدل پلاستیکی موجود بود. اما پس از گذشت سالها با وجود دکوراسیون داخلی حمام و سرویس های بهداشتی کفشورهای استیل نیز به بازار روانه شدند.

کفشورهای استیلی چون در برابر مواد اسیدی و شوینده ها مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می‌دهند، برای این جایگزین بسیار خوبی برای کفشورهای پلاستیکی می باشند و از نظر زیبایی نیز نسبت به کفشور پلاستیکی از جلوه بهتری برخوردار هستند.‌

همانگونه که گفته شد کفشورها دارای انواع مختلفی هستند، از متداول ترین کفشورهای موجود در بازار می توان به کفشور خطی ساده، دایره ای و مربعی اشاره کرد. همچنین کفشور خطی و سرامیکی خور از دیگر نمونه های موجود در بازار به شمار می آیند.

همچنین بخوانید: قیمت کفشور خطی استیل

کفشور خطی مخفی



ادامه مطلب

درباره : اینتن , تراپاسیستم ,
بازدید : 36
[ یکشنبه 08 تیر 1399 ] [ یکشنبه 08 تیر 1399 ] [ sherafati ]

امروزه در صنعت ساختمان سازی به سبب کیفیت و تنوع محصولات تولید شده، ساندویچ پانل ساختمانی جایگاه ویژه ای دارد. از همین رو از این سازه یا مصالح کاربردی در جهت بخش های گوناگون در ساختمان سازی استفاده می شود. ما در این مقاله قصد داریم تا شما خوانندگان عزیز را بیشتر با پانل ساختمانی آشنا کرده و اطلاعاتی را هر چند به صورت مختصر و مفید در این خصوص با شما به اشتراک بگذاریم، با ما تا پایان این متن همراه باشید.

ساندویچ پانل ساختمانی در ساخت و ساز

امروزه پانل ساختمانی با ساندویچ پانل به شدت در حوزه ساخت و ساز مورد استقبال قرار گرفته است. استفاده از این مصالح بدون شک با مزایا و معایبی همراه است اما بعد با تجربه بیشتر و تلاش در رفع معایب آن تلاش شده که این نوع از مصالح ساختمان سازی در مقایسه با نمونه های مشابه سنتی خود از کیفیت مناسبتری برخوردار باشند. ساندویچ پانل ها در موارد مختلفی قابل استفاده است که به طور کلی می توان بیان داشت که در انواع ساندویچ پانل سقفی و ساندویچ پانل دیواری در بازار عرضه می شود.

همچنین بخوانید: پارتیشن بندی با ساندویچ پانل، سبک سازی ساختمان با استفاده از ساندویچ پانل

ساندویچ پانل ساختمانی



ادامه مطلب

درباره : اینتن , کارن پنل ,
بازدید : 45
[ یکشنبه 08 تیر 1399 ] [ یکشنبه 08 تیر 1399 ] [ sherafati ]

قیمت کانکس مغازه ای به عوامل متعددی از جمله نوع مصالح استفاده شده و سایز سازه بستگی دارد که کاربران با برآورد نیازهای خود می توانند بهترین و ارزان ترین گزینه را در اولویت خرید خود قرار دهند. وب سایت مامیس کانکس با فروش انواع مختلف کانکس فروشگاهی در قیمت مناسب معتبرترین فروشگاه اینترنتی می باشد.

بررسی قیمت کانکس مغازه ای

کانکس مغازه ای یا فروشگاهی به عنوان یک کیوسک پر کاربرد شناخته می شود که از دوران گذشته در فضای شهری با کاربری های مختلفی به فعالیت مشغول بوده است. که در حال حاضر با توجه به پیشرفت تکنولوژی شاهد ساخت و طراحی انواع کانکس های مغازه ای در اقصی نقاط جهان می باشیم که از مهمترین موضوعاتی که ذهن اغلب کارفرمایان و مشتریان را درگیر خود می کند، قیمت کانکس مغازه ای می باشد که در این خصوص می توان گفت نوع نرخی که برای فروش این نوع کانکس ها مشخص می شود به عوامل بسیاری بستگی دارد و نمی توان قیمت ثابتی را برای آن مشخص کرد.

همچنین وجود نوسانات در بازار بر نرخ کانکس های فروشگاهی تاثیر می گذارد از این رو کاربرانی که قصد دارند این کانکس را با قیمت های مناسب و ارزان تهیه کنند می توانند از وب سایت ما اقدام نموده و نمونه ای از طرح های مختلف این سازه را با نرخ های مختلف مشاهده نمایند و در صورت مورد پسند و تایید قیمت محصول، سفارش خرید کانکس خود را به ثبت برسانند.

قیمت کانکس مغازه ای



ادامه مطلب

درباره : اینتن , مامیس کانکس ,
بازدید : 49
[ یکشنبه 08 تیر 1399 ] [ یکشنبه 08 تیر 1399 ] [ sherafati ]

وسایل تزئینی تولد

جشن تولد یکی از زیباترین و بهترین مراسم هایی می باشد که هر شخصی دوست دارد این روز را در کنار عزیزان خود جشن بگیرد و شادی خود را با بهترین نفرات زندگی شخصی اش تقسیم نماید.

حال باید در نظر داشت که هر چه بیشتر به تاریخ تولد عزیزان خود نزدیک می شویم یک شور و هیجان خاصی در ما ایجاد می شود که بتوانیم یک تولد به یاد ماندنی و جذاب برای کسی که در زندگی ما نقش مهمی دارد برگزار نموده و علاوه بر سورپرایز کردن او، بتوانیم حس علاقه مندی و دوست داشتن خود را نبست به ایشان ابراز و اثبات نمائیم.

باید در نظر داشت برگزاری هر جشنی یک سری اقلام و ملزومات دارد که برای هرچه زیباتر برگزار شدن مراسم می بایست آنها را تهیه نمود. از همین رو باید وسایل تزئینی تولد مانند انتخاب تم تولد، کیک، بشقاب، کارد و چنگال، وسایل آتش بازی کوچک، کلاه و ماسک متناسب با تم تولد، کارت دعوت میهمانان، ربان و کاغذهای کشی رنگی رنگی و از همه مهم تر بادکنک برای جذابیت محل برگزاری جشن تولد را تهیه و خریداری نمائیم.

شایان ذکر است اگر در نظر دارید یک کار فوق العاده و خاص برای جشن تولد عزیزان خود انجام دهید می توانید از چاپ بادکنک هم برای جشن تولد عزیزان خود بهره ببرید. شما می توانید عکس ایشان و یا هر متنی که مد نظرتان می باشد را بر روی بادکنک چاپ نموده و با بادکنک های چاپ شده با لوگوی اختصاصی خود محیط مراسم را تزئین نمائید. لذا شرکت چاپ بادکنک دیبا بهترین نمونه کارها را در این راستا در اختیارتان قرار داده تا بتوانید بهتر با ماهیت کار چاپ بادکنک برای جشن تولد آشنا شده و راحت تر تصمیم گیری نمائید.

همچنین بخوانید: بهترین تم های تولد، چاپ عکس روی بادکنک تولد

وسایل تزیینی تولد برای مراسمات



ادامه مطلب

درباره : اینتن , چاپ دیبا ,
بازدید : 57
[ یکشنبه 08 تیر 1399 ] [ یکشنبه 08 تیر 1399 ] [ sherafati ]

شما هم جزو آن دسته از افرادی هستید که رویای خرید یک خانه در یکی از کشورهای آسیایی را در سر می پرورانید؟ قصد دارید با خرید خانه در کشورهای توریستی، امکان اخذ اقامت آن کشور را دریافت کنید؟ قیمت خرید خانه در وان ترکیه یکی از بهترین گزینه های پیش رو به شمار می آید؛ زیرا کشور ترکیه به عنوان یک کشور اوراسیایی(آسیایی- اروپایی) از آب و هوای مطبوعی برخوردار بوده و دارای تاریخ و فرهنگ بسیار غنی می باشد. همچنین امکانات منحصر به فرد و جاذبه های دیدنی متعدد در شهرهای مختلف این کشور، سبب شده تا افراد زیادی به خرید ملک در ترکیه تمایل داشته باشند.

اگر تمایل دارید تا با خرید املاک و مستغلات در کشور ترکیه، مجوز اقامت در استانبول ترکیه دریافت کنید یا به نوعی سرمایه گذاری در این کشور داشته باشید، شهر وان ترکیه گزینه مطلوبی محسوب می شود. در اینجا تلاش خواهیم کرد تا اطلاعات کاملی در ارتباط با قیمت خرید خانه در شهر توریستی وان ترکیه در اختیارتان قرار دهیم؛ پس پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.



ادامه مطلب

درباره : اینتن , لیان استانبول ,
بازدید : 40
[ شنبه 07 تیر 1399 ] [ شنبه 07 تیر 1399 ] [ sherafati ]

کاشت دندان بدون ایمپلنت یکی دیگر از روش های کاشت دندان های مصنوعی است که می تواند برای جایگزینی دندان های مصنوعی به کار برود. در این روش نیازی به انجام جراحی لثه و دندان برای کاشت قطعه ایمپلنت نبوده و شما می توانید با قرار دادن دندان های مصنوعی یا روکش هایی، عملیات کاشت دندان را انجام دهید.

کاشت دندان بدون انجام ایمپلنت

در طول سال های اخیر به خصوص در طول ۳۰ سال گذشته، روش های متنوعی برای کاشت دندان ها به وجود آمده است که به کمک آنها، می توان دندان های از دست رفته را بازیابی کرده و تعویض نمود. یکی از پر استفاده ترین این روش ها، ایمپلنت دندان می باشد.

کاشت دندان بدون ایمپلنت


ادامه مطلب

درباره : اینتن , سیمادنت کلینیک ,
بازدید : 36
[ شنبه 07 تیر 1399 ] [ شنبه 07 تیر 1399 ] [ sherafati ]
امروزه ارزهای دیجیتالی کاربران بسیار زیادی پیدا کرده اند و افراد زیادی در حوزه های مختلف مثل استخراج ارز، سرمایه‌گذاری، تریدینگ و غیره فعالیت می کنند. در این مقاله به معرفی چند اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال می پردازیم چرا که برای ترید کردن و خرید و فروش بیت کوین و انواع ارزهای دیجیتالی علاوه بر دانش بالا و تجربه به ابزارهایی نیز نیاز می باشد.
 

معرفی انواع اپلیکشن خرید و فروش ارز دیجیتال

 

-اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال Bitcoin-Checker

 
این اپلیکیشن از صرافی های مختلفی قیمت ها را جمع آوری کرده و به کاربران نمایش می دهد. در صورتی که شما نیز قصد دارید از قیمت ارز دیجیتال به صورت لحظه ای با خبر شوید، این اپلیکیشن را می توانید بر روی موبایل خود نصب کنید. این اپلیکیشن به صورت ویجتی بوده و می توان آن را روی صفحه موبایل قرار داد.
 
اپلیکیشن خرید و فروش ارز دیجیتال
 


ادامه مطلب

درباره : اینتن , دیجی اکسچنج ,
بازدید : 35
[ شنبه 07 تیر 1399 ] [ شنبه 07 تیر 1399 ] [ sherafati ]

کانکس زلزله زدگان یکی از مهمترین عناصری می باشد که در مدیریت بحران پس از زلزله به این سازه نیاز می باشد. این نوع کانکس با داشتن ویژگی ها و قابلیت های بسیار از محبوب ترین و بهترین سازه ها به شمار می رود کاربران در هنگام خرید کانکس و سفارش آن می توانند نوع و سبک طراحی سازه را به صورت اختصاصی انتخاب کنند.

استفاده از کانکس زلزله زدگان

در حال حاضر کانکس زلزله زدگان از جمله ملزومات بسیار مهم و اساسی در مدیریت بحران پس از وقوع زلزله می باشد. زمین لرزه از جمله رایج ترین پدیده های طبیعی بوده و حدود نیم میلیون زمین لرزه در نقاط مختلف به صورت سالانه به وقوع می پیوندد. که در این میان نیاز به کانکس های زلزله زدگان از مهمترین سازه هایی می باشد که بسیار مورد نیاز واقع بوده و باید در کوتاهترین مدت زمان تهیه و به منطقه وقوع حادثه انتقال یابد.

طراحی و ساخت کانکس اصول خاص خود را می طلبد که با توجه به حرفه و تخصص مهندسین و طراحان قابل ساخت و تولید هستند. استفاده از این سازه ها بهترین راه برای اسکان دادن به زلزله زدگان بوده و با توجه به ویژگی ها و قابلیت های این نوع کانکس ها می توان اسکان راحتی را برای افراد به وجود آورد. این نوع کانکس ها در انواع طرح ها و سایزهای مختلفی تولید و عرضه می شود و در شرایط خرابی و بحران بعد از زلزله این سازه ها بهترین اقامتگاه برای خانواده به شمار می رود.

همچنین بخوانید: کانکس دست دوم

کانکس زلزله زدگان



ادامه مطلب

درباره : اینتن , مامیس کانکس ,
بازدید : 34
[ چهارشنبه 04 تیر 1399 ] [ چهارشنبه 04 تیر 1399 ] [ sherafati ]

پروفیل آلومینیوم یکی از محصولات فوق العاده کاربردی است که امروزه در صنعت به کار گرفته می شود. ما در این مطلب کمی بیشتر درباره فروش آنلاین پروفیل آلومینیوم صحبت خواهیم کرد و اطلاعاتی را درباره این موضوع در اختیار شما قرار می دهیم. بنابراین اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند به خرید انواع پروفیل آلومینیوم، پروفیل نبشی، درز انبساط، نوار کنج و... هستید به شما توصیه می کنیم حتما ما را در این مطلب همراهی کنید.

پروفیل آلومینیوم

پروفیل آلومینیوم یک محصول بسیار کاربردی است که دارای ویژگی های منحصر به فردی است و همین موضوع نیز باعث می شود تا افراد زیادی علاقه مند به خرید آن باشند. این محصول بسیار کاربردی معمولا از آلیاژهای مختلف آلومینیوم تولید می شود و یکی از مهمترین ویژگی های آن این است که دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر خوردگی است و علاوه بر این کم بودن وزن این پروفیل ها نیز باعث می شود تا استفاده از آنها بسیار راحت باشد.

از جمله مهمترین دلایلی که باعث می شود تا به میزان زیادی از این پروفیل ها در صنعت استفاده شود این است که پروفیل آلومینیوم دارای جوش پذیری و همینطور برش پذیری بسیار بالایی است که همین موضوع کار کردن با این پروفیل ها را بسیار راحت تر می کند.

امروزه از این پروفیل ها در موارد مختلفی استفاده می شود که از جمله آنها می توان به مواردی همچون ساخت اسکلت انواع سازه ها، ستون ها و حصارها اشاره کرد. استفاده بسیار زیاد از این محصول باعث شده است که امروزه فروشگاه های زیادی اقدام به فروش آنلاین پروفیل آلومینیوم کنند.

فروش آنلاین پروفیل آلومینیوم



ادامه مطلب

درباره : اینتن , تراپاسیستم ,
بازدید : 26
[ چهارشنبه 04 تیر 1399 ] [ چهارشنبه 04 تیر 1399 ] [ sherafati ]

رقص ترکی زنانه یکی از رقص های قدیمی ناحیه قفقاز است که تاریخچه ای کهن دارد. این رقص مملو از سمبل ها و نمادهای زیبا و حرکات ظریف است که با موزیک ریتمیک اجرا می شود. رقص های آذری و ترکی معمولا طولانی اجرا می شود و موسیقی آرام آن به مرور تند و ریتمیک می شود. در حال حاضر آموزش رقص ترکی و آذری زنانه به عنوان یکی از رقص های کهن و میراث باستانی منطقه قفقاز شناخته می شود.

کلیاتی درباره آموزش رقص ترکی زنانه

رقص ترکی زنانه، رقصی فولکلور است که از نسل های گذشته به ارث رسیده و امروزه نیز حرکات آن توسعه یافته و شکلی مدرن پیدا کرده است. این رقص های زیبا که در بین زنان و مردان آذری و ترک رواج دارد، شامل انواع حرکات موزون است که نمادها و سمبل هایی از مراسم دینی، آماده باش های نظامی و آرایش های دفاعی را در بر می گیرد.

آموزش رقص آذربایجانی، ترکی و آذری در حال حاضر در مراسم های عروسی، انواع نمایش ها، کارناوال ها و رژه های خیابانی، جشن های ملی و سنتی اجرا می شود و بسیار تماشایی است. البته این مهم را نیز بدانید که رقص ترکی زنانه و مردانه انواع مختلفی داشته که با ریتم های تند و آرام اجرا می شود و تنوع بالایی دارد.

در این میان رقص آذری زنانه از ظرافت بسیار دیدنی برخوردار است که با لباس رنگارنگ، گیسوان بلند و بافته، دست های کشیده و حرکات آرام پا بسیار جذاب و تماشایی می شود. شما در سفر به ترکیه و آذربایجان می توانید در بیشتر کارناوال ها و جشن های ملی انواع مختلفی از این رقص ها را مشاهده کنید.

هم چنین در صورت تمایل می توانید به آموزش رقص آذری در تهران زیر نظر اساتید و مربیان با تجربه اوتلار بپردازید. برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص دوره های آموزش انواع رقص با ما از طریق صفحه تماس با ما در ارتباط باشید.

آموزش رقص ترکی زنانه

 



ادامه مطلب

درباره : اینتن , اوتلار ,
بازدید : 162
[ چهارشنبه 04 تیر 1399 ] [ چهارشنبه 04 تیر 1399 ] [ sherafati ]
.: Weblog Themes By graphist :.

:: تعداد صفحات : 10 صفحه قبل 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 صفحه بعد

اعضاء
ورود کاربران

رمز عبور را فراموش کردم ؟



عضویت در سایت
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
آرشيو مطالب
آخرين مطالب
ویزای کار کانادا تاریخ : دوشنبه 17 آذر 1399
درباره اوکراین بیشتر بدانیم تاریخ : دوشنبه 17 آذر 1399
کانکس اجرا در محل تاریخ : چهارشنبه 12 آذر 1399
آسانترین راه مهاجرت به کانادا تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1399
بهترین شرکت مهاجرت به کانادا تاریخ : سه شنبه 11 آذر 1399
ایمپلنت دندان نیش تاریخ : دوشنبه 10 آذر 1399
انجام لمینت دندان در سنین پایین تاریخ : دوشنبه 10 آذر 1399
آمار سایت
بازديدهاي امروز : 1 نفر
بازديدهاي ديروز : 10 نفر
كل بازديدها : 8,220 نفر
بازدید این ماه : 117 نفر
بازدید ماه قبل : 502 نفر
کل نظرات : 0 عدد
كل مطالب : 98 عدد
كل اعضا : 0 عدد
افراد آنلاین : 1 نفر

تبادل لینک

خرید بک لینک